Not at home

Hejhej
Igår så frågade mamma om jag ville göra ngt me henne, men skulle vara med emma.
Men så kunde ju nte hon så ringde mamma  vid fyra o så. Men så skulel hon till bea o mats, men jag fick följa med.
Så nu sitter jag på golvet bredvid engla och datanördar ;) Engla sitter o kollar på mysteriet på greveholm på hennes mammas data ;D
Den är faktiskt riktigt bra xD

"klicka på bilden för o få den större"

 

Har ni en bra kväll?

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Not at home

Hejhej
Igår så frågade mamma om jag ville göra ngt me henne, men skulle vara med emma.
Men så kunde ju nte hon så ringde mamma  vid fyra o så. Men så skulel hon till bea o mats, men jag fick följa med.
Så nu sitter jag på golvet bredvid engla och datanördar ;) Engla sitter o kollar på mysteriet på greveholm på hennes mammas data ;D
Den är faktiskt riktigt bra xD

"klicka på bilden för o få den större"

 

Har ni en bra kväll?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0