nuså ;)

Hej igen :)
Skolan idag var väl hyfsad,
vägg på rasterna utom den sissta xP
hade bah normala lektioner, eller på den sista kollade vi film men ändå...
Sen hem o så kom emme.
Nu typ sitter jag här me katten o myser :)
Emelies katt har typ fått kattungar ;D
Fast dom fick opperera ut dom ;) för hon fick typ inte ut dom själv xP
En typ dog, en annan kanske överlever o en typ överlever :D

Håller på med en vidio till youtube nu ;)
Men typ ingen vill vah me :S

Aja, harreh<3

Postat av: Maja

hejj

du hade ju frågat om jag ville vara med i den där täblingen .

de vill jag :)

2009-08-31 @ 18:17:33
URL: http://majjahranliid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

nuså ;)

Hej igen :)
Skolan idag var väl hyfsad,
vägg på rasterna utom den sissta xP
hade bah normala lektioner, eller på den sista kollade vi film men ändå...
Sen hem o så kom emme.
Nu typ sitter jag här me katten o myser :)
Emelies katt har typ fått kattungar ;D
Fast dom fick opperera ut dom ;) för hon fick typ inte ut dom själv xP
En typ dog, en annan kanske överlever o en typ överlever :D

Håller på med en vidio till youtube nu ;)
Men typ ingen vill vah me :S

Aja, harreh<3

Kommentarer
Postat av: Maja

hejj

du hade ju frågat om jag ville vara med i den där täblingen .

de vill jag :)

2009-08-31 @ 18:17:33
URL: http://majjahranliid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0