Sådär :)

Hej igen :D
Nu har jag gjort om degsinen helt!
Vad tycker ni om den? jag älskar det!:D

Innan idag hade jag ju fotboll, träningen var sådär rolig och jobbig xd
Förstvärmde vi upp i straffområden, spreng fram och tillaka typ 100 ggr känns det som :O
Sen sprang vi slalom båda med boll, utan boll och baklänges utan boll, JOBBIGT!
Sen körde vi samma passningsövning som förra träningen, med riktiga spelpositioner och så.
Efter det hade vi anfallsövning, två anfallare och en back, fick ett bra anfall men träffade stolpen...
 sen joggade vi två varv runt fast fick jääte ont u axlen....

Vet inte vad jag ska göra nu.

Hörs ikväll eller senare idag, hejdå <3

Postat av: Maja

så är de när man spelar fotboll xd

2009-08-29 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Sådär :)

Hej igen :D
Nu har jag gjort om degsinen helt!
Vad tycker ni om den? jag älskar det!:D

Innan idag hade jag ju fotboll, träningen var sådär rolig och jobbig xd
Förstvärmde vi upp i straffområden, spreng fram och tillaka typ 100 ggr känns det som :O
Sen sprang vi slalom båda med boll, utan boll och baklänges utan boll, JOBBIGT!
Sen körde vi samma passningsövning som förra träningen, med riktiga spelpositioner och så.
Efter det hade vi anfallsövning, två anfallare och en back, fick ett bra anfall men träffade stolpen...
 sen joggade vi två varv runt fast fick jääte ont u axlen....

Vet inte vad jag ska göra nu.

Hörs ikväll eller senare idag, hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Maja

så är de när man spelar fotboll xd

2009-08-29 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0