stan me Aida idag

hejsan.
skolan idag, tråk. Men rasterna vah kulich ;)
Hela sista lektionen såg vi på film :)
Typ Kattbreven hette den, bättre än man tror ;D
Efter skolan åkte jag o Aida in till stan o gick runt lite.
När vi va inne på donken så typ öppnade himlen sejj. Så när vi gick ut så bah kutade vi över till gallerian, där e ju tak.
 Men där va såfkn kallt att vi sprang in o satte oss på donekn igen ;S
Sen typ slutade det regna lika fort som det började xd
Så gick vi typ o kollade på Gina, hittade en randigtröja i xs :D Passade jätte bra, men mamma bah, ej du behöver inte en sån ;(
Men jag hittade ett par Jeans med hål i som jag nog kmeh få :)

Sen oh handla o nu sitter jag här :)
Snart ska vi äta tacos, mums!

På Tisdag ska jag klippa mej :)
Ska klippa upp håret och tjata hål i mammas huvud om att få bleka håret ngra nyanser ;)
Men kme inte gå xd

Vad ska ni äta ikväll? :)

Postat av: Moa karlsson

tacos jag med ;)<3

2009-08-28 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

stan me Aida idag

hejsan.
skolan idag, tråk. Men rasterna vah kulich ;)
Hela sista lektionen såg vi på film :)
Typ Kattbreven hette den, bättre än man tror ;D
Efter skolan åkte jag o Aida in till stan o gick runt lite.
När vi va inne på donken så typ öppnade himlen sejj. Så när vi gick ut så bah kutade vi över till gallerian, där e ju tak.
 Men där va såfkn kallt att vi sprang in o satte oss på donekn igen ;S
Sen typ slutade det regna lika fort som det började xd
Så gick vi typ o kollade på Gina, hittade en randigtröja i xs :D Passade jätte bra, men mamma bah, ej du behöver inte en sån ;(
Men jag hittade ett par Jeans med hål i som jag nog kmeh få :)

Sen oh handla o nu sitter jag här :)
Snart ska vi äta tacos, mums!

På Tisdag ska jag klippa mej :)
Ska klippa upp håret och tjata hål i mammas huvud om att få bleka håret ngra nyanser ;)
Men kme inte gå xd

Vad ska ni äta ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Moa karlsson

tacos jag med ;)<3

2009-08-28 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0