more pics

hejhej.
För någon timme sen va ja ute o tog lite kort, men han inte lägga upp dom för pappa tvingade ut mejj till pulkabacken med mamma o viggo xd
åkte typ två gånger hehe.
sen åkte vi o handlade glass, tandkräm o tandborste (y'
Men nu kommer iaf bilder!

Nu får ni vrida på era små söta huvuden §

söta leslie §

just a bit of snow §

beutiful §

I think i love you §

Vilma, WHO?

Haha, onödig bild?

My ffavourit

Nu ska jag snart åka till min moster o äta hemmabakad pizza ((: Yummi!
Antagligen bloggar jag där, ppuss §



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

more pics

hejhej.
För någon timme sen va ja ute o tog lite kort, men han inte lägga upp dom för pappa tvingade ut mejj till pulkabacken med mamma o viggo xd
åkte typ två gånger hehe.
sen åkte vi o handlade glass, tandkräm o tandborste (y'
Men nu kommer iaf bilder!

Nu får ni vrida på era små söta huvuden §

söta leslie §

just a bit of snow §

beutiful §

I think i love you §

Vilma, WHO?

Haha, onödig bild?

My ffavourit

Nu ska jag snart åka till min moster o äta hemmabakad pizza ((: Yummi!
Antagligen bloggar jag där, ppuss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0