Godmorgon!

Hejj på er (:
Igår med Lisa var skitkul!
Vi hade godiskrig hahahahh <3
Sen typ lossnade en tangent på min data :O
Typ den plustangenten xd
Har satt dit den lite, men pappa får limma sen xD
Vid halv elva åkte lisa hem, då kollade jag lite film med mamma o pappa.
Typ eragon o lite på air force one.
Fast såg typ inte hela på ngn ;)

Idag ska jag kanske göra ngt med Viktor, Steffi o Jakob, beror på om Viktor fortfarande lever?
Skoja bah, men Steff i får inte tag på hhonom ...

Aja, vi hörs sen ;D

Puss§

Postat av: Vilma ♥

Det kanske kan vara bra att ha föräldrar när man behöver lite kärlek...? eller prylar!!!??

Puss Mamma

2009-11-29 @ 17:10:28
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Godmorgon!

Hejj på er (:
Igår med Lisa var skitkul!
Vi hade godiskrig hahahahh <3
Sen typ lossnade en tangent på min data :O
Typ den plustangenten xd
Har satt dit den lite, men pappa får limma sen xD
Vid halv elva åkte lisa hem, då kollade jag lite film med mamma o pappa.
Typ eragon o lite på air force one.
Fast såg typ inte hela på ngn ;)

Idag ska jag kanske göra ngt med Viktor, Steffi o Jakob, beror på om Viktor fortfarande lever?
Skoja bah, men Steff i får inte tag på hhonom ...

Aja, vi hörs sen ;D

Puss§

Kommentarer
Postat av: Vilma ♥

Det kanske kan vara bra att ha föräldrar när man behöver lite kärlek...? eller prylar!!!??

Puss Mamma

2009-11-29 @ 17:10:28
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0