TomteVilma ?

Hejhej!
Har precis kommit hem från stan, det var jättemys!
Åkte in med Steffi för Emma kunde typ inte ...
När vi satt inne på donken kom Julia, för dom hon var där med typ dissade henne :O
Så hon var med oss, sen kom även Filip o Erik!
Så vi fem gick runt där inne o hade jätteskojj!
O jag var duktig o köptte Julklapp till Viggo!
Typ fyra bilar, skitsnygga hahha <3
Filip bah, ooh så snyyygga! Kan inte jag få dom ist?
Haha. Det var iallafall jätte kul o mysigt i stan !
Träffade oxå jättemånga jag kände, sånt e ju kul (:

Vad har ni haft för idag på första advent?
¨Något speciellt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

TomteVilma ?

Hejhej!
Har precis kommit hem från stan, det var jättemys!
Åkte in med Steffi för Emma kunde typ inte ...
När vi satt inne på donken kom Julia, för dom hon var där med typ dissade henne :O
Så hon var med oss, sen kom även Filip o Erik!
Så vi fem gick runt där inne o hade jätteskojj!
O jag var duktig o köptte Julklapp till Viggo!
Typ fyra bilar, skitsnygga hahha <3
Filip bah, ooh så snyyygga! Kan inte jag få dom ist?
Haha. Det var iallafall jätte kul o mysigt i stan !
Träffade oxå jättemånga jag kände, sånt e ju kul (:

Vad har ni haft för idag på första advent?
¨Något speciellt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0