Dålig uppdatering?

Hej och förlåt för att ja  aldrig bloggade igår.
Kom hem vid tio och då orkade jag nt blogga!
Gick väl bra o åka hem igår, lite åksjuk blev man...

Ojuste.
Det blev Aik-Hammarby, var tvungen o välja :(
Så Foki fick nt äran o träffa mejj ;)
Det blev iaf 2-1 te AIK, o dt va bra :)
När vi åkte tunellbana dit så var dt hur mke foolk som helst, så jag såg typ iiinte ett skit x(
När vi kom av tunellbanan va dt en massa ploiser där, för att dt inte skulle bli bråk.
Och dt lyckades, va jag såg så blev dt inte ngt bråk alls.
Däremot tryckte ngn på stopknapparna i rulltrappan så man fick gå upp, o dem e ju ganska långa...
Efter matchen åkte vi tbx te hotellet o sen hem.
Bara så ni vet är jag en mästare på o köra rullstol x))


Idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska te e-stop o köpa nytt shampoo hur Bobby´s nya kollektion (:
Dt ända jag vet som händer höhö^^
Vi hörs senare :D

Pusshej<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Dålig uppdatering?

Hej och förlåt för att ja  aldrig bloggade igår.
Kom hem vid tio och då orkade jag nt blogga!
Gick väl bra o åka hem igår, lite åksjuk blev man...

Ojuste.
Det blev Aik-Hammarby, var tvungen o välja :(
Så Foki fick nt äran o träffa mejj ;)
Det blev iaf 2-1 te AIK, o dt va bra :)
När vi åkte tunellbana dit så var dt hur mke foolk som helst, så jag såg typ iiinte ett skit x(
När vi kom av tunellbanan va dt en massa ploiser där, för att dt inte skulle bli bråk.
Och dt lyckades, va jag såg så blev dt inte ngt bråk alls.
Däremot tryckte ngn på stopknapparna i rulltrappan så man fick gå upp, o dem e ju ganska långa...
Efter matchen åkte vi tbx te hotellet o sen hem.
Bara så ni vet är jag en mästare på o köra rullstol x))


Idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska te e-stop o köpa nytt shampoo hur Bobby´s nya kollektion (:
Dt ända jag vet som händer höhö^^
Vi hörs senare :D

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0