Hallowen fest.

Hejhej.
Just nu befinner jag mejj mitt ute i ingenstans x)
Eller utanför gullbranna haha.
Vi e på Halowenfest hoss Engla (:
Jag klädde inte ut mejj till häxa faktiskt.
Tänkte klätt ut mej till djävul, men hornen mamma köpte till mej var SKITFULA!
Så e en mordern vampyr ist :D Blek o röda läppar :D
Kan tyvärr inte bjuda på ngn bild, sitter på ett skitmörk ställe :(
Eller jo, dt gick! Så här nere har ni två bilder :)
The face look rhigt now:

(bilden är klickbara)

Ser lite konstig ut höhö ^^

Ska försöka hitta ngt o göra nu, har fett tråkigt!
Ha en bra kväll <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Hallowen fest.

Hejhej.
Just nu befinner jag mejj mitt ute i ingenstans x)
Eller utanför gullbranna haha.
Vi e på Halowenfest hoss Engla (:
Jag klädde inte ut mejj till häxa faktiskt.
Tänkte klätt ut mej till djävul, men hornen mamma köpte till mej var SKITFULA!
Så e en mordern vampyr ist :D Blek o röda läppar :D
Kan tyvärr inte bjuda på ngn bild, sitter på ett skitmörk ställe :(
Eller jo, dt gick! Så här nere har ni två bilder :)
The face look rhigt now:

(bilden är klickbara)

Ser lite konstig ut höhö ^^

Ska försöka hitta ngt o göra nu, har fett tråkigt!
Ha en bra kväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0