Hemma igen..

Hejhej!
Hemma från discot nu.
Det vaar kul men hinner tyvärr inte berätta.
Mamma säger att jag inte får sitta mer, mste fixa en MASSA saker x(
För imon ska jag, mamma, kicki o Sally på SPAAAAAAA I GGGGGGBBBBBBGG <333
Gissa vem som e överlycklig??? :D:D:D:D
Hinner tyvärr inte fixa bild elr ngt alls, somsagt väldigt bråttom.
Hoppas att jag hinner blogga snabbt imon innan vi sticker, eller när jag kommer hem. Inget är säkert!
Men ha en bra dag imon för dt ska jag ha!
Pusshej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Hemma igen..

Hejhej!
Hemma från discot nu.
Det vaar kul men hinner tyvärr inte berätta.
Mamma säger att jag inte får sitta mer, mste fixa en MASSA saker x(
För imon ska jag, mamma, kicki o Sally på SPAAAAAAA I GGGGGGBBBBBBGG <333
Gissa vem som e överlycklig??? :D:D:D:D
Hinner tyvärr inte fixa bild elr ngt alls, somsagt väldigt bråttom.
Hoppas att jag hinner blogga snabbt imon innan vi sticker, eller när jag kommer hem. Inget är säkert!
Men ha en bra dag imon för dt ska jag ha!
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0