~Ny duschad.

Hejj igen!
Nu har jag ätit o duschat lite.
Så här får ni "betygen" på mina nya saker :D


~Bobby´s Extreme anti dandruff - håret känns genast lenare o mer glansfullt.
Tyvärr vet jag inte om det hjälper mot mjäll och annat ännu.
Men ger produkten  fyra stkn V+

Samma sak gäller Bobby´s extreme repair Balsam.
Som ser likadant ut till skillnad från texten längst nere.


~Mabyline volum' express -
Världens bästa mascara enligt mejj.
 Man ser  väldigt stor skillnad redan efter bara ett lager.
Fransarna blir mke längre än får mycket volym :)
 Produkten får ofc VVVVV+ :D

 

Nu ska jag gå o göra ngt annat :)

Pusshej <3                          
 


Postat av: Alva / Dina87

Då får man väl ta och testa mascaran då :)



//Dina87 @ gSm

2009-10-26 @ 21:41:03
URL: http://gymnastenalva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

~Ny duschad.

Hejj igen!
Nu har jag ätit o duschat lite.
Så här får ni "betygen" på mina nya saker :D


~Bobby´s Extreme anti dandruff - håret känns genast lenare o mer glansfullt.
Tyvärr vet jag inte om det hjälper mot mjäll och annat ännu.
Men ger produkten  fyra stkn V+

Samma sak gäller Bobby´s extreme repair Balsam.
Som ser likadant ut till skillnad från texten längst nere.


~Mabyline volum' express -
Världens bästa mascara enligt mejj.
 Man ser  väldigt stor skillnad redan efter bara ett lager.
Fransarna blir mke längre än får mycket volym :)
 Produkten får ofc VVVVV+ :D

 

Nu ska jag gå o göra ngt annat :)

Pusshej <3                          
 


Kommentarer
Postat av: Alva / Dina87

Då får man väl ta och testa mascaran då :)



//Dina87 @ gSm

2009-10-26 @ 21:41:03
URL: http://gymnastenalva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0