Home from soccers.

Hejhej!
Efter förra inlägget åkte jag snabbt till fotbollen.
Eller, fotboll o fotboll, vi övade iaf inför galan.
så nu e allt klart inför den.
Förutom att jag nt har den blekaste om vad jag ska ha på mejj heheh.
På vägen hem åkte jag inom city vallen och  kollade p98-f96.
Det skiljer två år emellan lagen, men tycker killarna var klart bäst faktiskt.
Spelet var på tjejernas planhalva nästan hela tiden!
Vet faktsikt inte vad det blev tillslut.
Kom ju inte öfrens andra halvlek började, och gick innan det var slut.
Hallå, höll faktiskt på o frysa häcken av mejj!
Skitkallt e det ute nu!
Imorse va det 2 grader när jag cyklade till skolan 2 GRADER!
Det är riktigt kallt det!
O sen hade jag glömt mina tjocka vantar i skolan oxå!
Skönt o slippa cykla i iskyla imon, STUDIEDAG you know (Y)
Ska sova till klockan tre o sen ligga o slöa i soffan hela kvällen (Y)
På fredag blirre nog rätt slött i skolan, läskalas sista lektionen.
Vi hr lixx en tävling som går ut på o läsa så mke som möjligt, var tretusende sida får vi fika o film av Göran, LYX KALLAS DET!
Och eftersom att vår klass e och har varit twilightnördar så blirre endel sidor :D

Nu ska jag läsa lite bloggar. blandannat Kenzas och Isabellas.

Ha en bra fortsatt kväll (Y)

Tagen med mobilen ngngång i trean haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Home from soccers.

Hejhej!
Efter förra inlägget åkte jag snabbt till fotbollen.
Eller, fotboll o fotboll, vi övade iaf inför galan.
så nu e allt klart inför den.
Förutom att jag nt har den blekaste om vad jag ska ha på mejj heheh.
På vägen hem åkte jag inom city vallen och  kollade p98-f96.
Det skiljer två år emellan lagen, men tycker killarna var klart bäst faktiskt.
Spelet var på tjejernas planhalva nästan hela tiden!
Vet faktsikt inte vad det blev tillslut.
Kom ju inte öfrens andra halvlek började, och gick innan det var slut.
Hallå, höll faktiskt på o frysa häcken av mejj!
Skitkallt e det ute nu!
Imorse va det 2 grader när jag cyklade till skolan 2 GRADER!
Det är riktigt kallt det!
O sen hade jag glömt mina tjocka vantar i skolan oxå!
Skönt o slippa cykla i iskyla imon, STUDIEDAG you know (Y)
Ska sova till klockan tre o sen ligga o slöa i soffan hela kvällen (Y)
På fredag blirre nog rätt slött i skolan, läskalas sista lektionen.
Vi hr lixx en tävling som går ut på o läsa så mke som möjligt, var tretusende sida får vi fika o film av Göran, LYX KALLAS DET!
Och eftersom att vår klass e och har varit twilightnördar så blirre endel sidor :D

Nu ska jag läsa lite bloggar. blandannat Kenzas och Isabellas.

Ha en bra fortsatt kväll (Y)

Tagen med mobilen ngngång i trean haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0