Lite lerigt vah?

hejhej
Idag efter skolan åkte jag först hem o slöa å åt lite.
Efter dt frågade Alicia om jag ville va.
Så jag cyklade hem till henne.
Först va vi ute lite på en lekplats.
Sen drog vi ner mot en äng o skogen.
Väldigt lerigt eller?
Typ alla 7 eller vad vi var, var leriga upp till knäna MINST.
Själv var mina skor o sockar absolut värst.
Men som tur va fick jag låna byxor o skor av Alicia, tack för dt ;)
Fick låna ett par foppatofflor, o hade inga sockar, o så regnade det o blåste som järnspikar ahhahah.
Liiiite kallt om tråna mabye?
Men tycker väldigt synd om Alicia, hon ska träna i detta vädret, sstackaren.
Sen hem o äta lax iallafall.
Brukar vara skiiiitgott, men idag började jag bara må illa :'(

Nu ska jag ta det lite lungt o så.

Vi hörs kanske sen.
Hejjdå <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Lite lerigt vah?

hejhej
Idag efter skolan åkte jag först hem o slöa å åt lite.
Efter dt frågade Alicia om jag ville va.
Så jag cyklade hem till henne.
Först va vi ute lite på en lekplats.
Sen drog vi ner mot en äng o skogen.
Väldigt lerigt eller?
Typ alla 7 eller vad vi var, var leriga upp till knäna MINST.
Själv var mina skor o sockar absolut värst.
Men som tur va fick jag låna byxor o skor av Alicia, tack för dt ;)
Fick låna ett par foppatofflor, o hade inga sockar, o så regnade det o blåste som järnspikar ahhahah.
Liiiite kallt om tråna mabye?
Men tycker väldigt synd om Alicia, hon ska träna i detta vädret, sstackaren.
Sen hem o äta lax iallafall.
Brukar vara skiiiitgott, men idag började jag bara må illa :'(

Nu ska jag ta det lite lungt o så.

Vi hörs kanske sen.
Hejjdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0