Volleyboll och Denise.

Hej på er.
Ledsen att jag inte uppdaterat förens nu.
Efter skolan åkte jag med Denice hem.
Vi kollade på andra avenyn och åt lite.
Sen cyklade vi hem till mejj och tog bussen till vollybollen.
Jag har ju slutat så vi kolalde bara en stund, och jag hoppade in som reserv lite oxå.
Dom va lixom ojämt o skulle göra ngn övning två o två.
Efter vi kollat på volleybollen gick vi te hemköp o väntade på mamma som skulle hämta oss.
Under tiden pratade jag typ evighetslänge me Hampus hhaha.
Sen hem, äta, o nu ska jag tömma min bajsiga katts bajslåda.

Förlåt att det blir så dålig uppdatering under veckan.
Iblan sitter man ju inte vid datan med kompisar och så.
Men ett inlägg om dagen garanterar jag!

Kram


Postat av: Marina

lätt hänt att det blir så, med uppdateringarna :)

2009-09-29 @ 19:50:29
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Volleyboll och Denise.

Hej på er.
Ledsen att jag inte uppdaterat förens nu.
Efter skolan åkte jag med Denice hem.
Vi kollade på andra avenyn och åt lite.
Sen cyklade vi hem till mejj och tog bussen till vollybollen.
Jag har ju slutat så vi kolalde bara en stund, och jag hoppade in som reserv lite oxå.
Dom va lixom ojämt o skulle göra ngn övning två o två.
Efter vi kollat på volleybollen gick vi te hemköp o väntade på mamma som skulle hämta oss.
Under tiden pratade jag typ evighetslänge me Hampus hhaha.
Sen hem, äta, o nu ska jag tömma min bajsiga katts bajslåda.

Förlåt att det blir så dålig uppdatering under veckan.
Iblan sitter man ju inte vid datan med kompisar och så.
Men ett inlägg om dagen garanterar jag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Marina

lätt hänt att det blir så, med uppdateringarna :)

2009-09-29 @ 19:50:29
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0