Det kan va skönt ibland....

... Att bara skita i o uppdatera!
Som ni märkte igår uppdaterade jag nästan inget alls, fast jag hade tillgång till en data.
Men jag orkade helt ärligt inte börja fixa med en massa bilder hit o dit o komma på ngt o skriva o allt haha.
Men kan iaf berätta om tisdag kväll och dagen igår, dom har verkligen varit underbara!

Tisdagkväll ; Vid tio över sex körde pappa mejj till badhuset, mötte Aida där, sen trängde vi oss före typ hela kön innan vi kom in hahah.
där inne typ gick vi runt lite o så innan vi såg typ Emil, erik, tobbe, alex o alla.
sen typ va vi med dom resten av kvällen!
sjukt roligt säger jag bara!
Denna gången hade dom uppe "bläckfisken" , ngn sak man kan klättra upp på o så.
så typ alla killar körde herren på täppan , men ja kom inte upp hahahahahah!
Bah för dt satt ja o Aida o kollade på lite ;)
Sen fick typ ngn viet ryck på fabbe, jacob, erik o emil, så han typ börja jaga dom men hans kompis bah ; neeejj , låt dom vaaaa!
hahahahhaaahha. så fult xd
sen kom typ jag o Aida äntligen upp på den där bläckfisken, bara för att ja skulle trilla ner efter fem minuter o inte komma upp sen igen ?
Nej, men dt va skitskojj, tack för kvällen sötnosar ;))
Vid kvart i tio hämtade Eva mejj, så åkte vi hem till henne, åt en macka sen kolla lite teve innan ja somnade :)


Måndag ; vaknade, åt frukost, fixa mej, sen vi typ halv tolv drog vi till stan :))
Gick o kollade lite först, sen åt vi på donken ^^
sen kolla lite mer innan vi åkte hem o baka skitgoda chokladmuffins :DD
Fick med mejj ett par jeans leggings, ett par finskor, asså typ stövlar, o ett
par fotbollskor ;)

Kommer bilder sen, för ska till stan snart igen, med pappa!
O han har lovat o skämma bort mejj ytterligare lite ahhaha!
Men vi hörs senare idag, puss <3




T v å  b i l d e r  j a g  t k r  g a n s k a  b r a  o m :))

Postat av: Linn-Lay

passa på att önska dig en fin dag då jag endå klickade in :D

2010-02-25 @ 12:33:02
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Det kan va skönt ibland....

... Att bara skita i o uppdatera!
Som ni märkte igår uppdaterade jag nästan inget alls, fast jag hade tillgång till en data.
Men jag orkade helt ärligt inte börja fixa med en massa bilder hit o dit o komma på ngt o skriva o allt haha.
Men kan iaf berätta om tisdag kväll och dagen igår, dom har verkligen varit underbara!

Tisdagkväll ; Vid tio över sex körde pappa mejj till badhuset, mötte Aida där, sen trängde vi oss före typ hela kön innan vi kom in hahah.
där inne typ gick vi runt lite o så innan vi såg typ Emil, erik, tobbe, alex o alla.
sen typ va vi med dom resten av kvällen!
sjukt roligt säger jag bara!
Denna gången hade dom uppe "bläckfisken" , ngn sak man kan klättra upp på o så.
så typ alla killar körde herren på täppan , men ja kom inte upp hahahahahah!
Bah för dt satt ja o Aida o kollade på lite ;)
Sen fick typ ngn viet ryck på fabbe, jacob, erik o emil, så han typ börja jaga dom men hans kompis bah ; neeejj , låt dom vaaaa!
hahahahhaaahha. så fult xd
sen kom typ jag o Aida äntligen upp på den där bläckfisken, bara för att ja skulle trilla ner efter fem minuter o inte komma upp sen igen ?
Nej, men dt va skitskojj, tack för kvällen sötnosar ;))
Vid kvart i tio hämtade Eva mejj, så åkte vi hem till henne, åt en macka sen kolla lite teve innan ja somnade :)


Måndag ; vaknade, åt frukost, fixa mej, sen vi typ halv tolv drog vi till stan :))
Gick o kollade lite först, sen åt vi på donken ^^
sen kolla lite mer innan vi åkte hem o baka skitgoda chokladmuffins :DD
Fick med mejj ett par jeans leggings, ett par finskor, asså typ stövlar, o ett
par fotbollskor ;)

Kommer bilder sen, för ska till stan snart igen, med pappa!
O han har lovat o skämma bort mejj ytterligare lite ahhaha!
Men vi hörs senare idag, puss <3




T v å  b i l d e r  j a g  t k r  g a n s k a  b r a  o m :))

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

passa på att önska dig en fin dag då jag endå klickade in :D

2010-02-25 @ 12:33:02
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0