I´m gonna get better

Jag lovar er nu.
Jag ska börja blogga bättre, när jag själv mår bättre.

Mitt liv har nte varit jättelätt på sista tiden.
Jag har inte orkat blogga. bara typ sitta o glo framför mej på skärmen.
Är nästan ständigt trött, ont i huvudet och svimfärdig.
sen har jag bråkat väldigt mke med pappa.
nte för att jag tror att dt kmr sluta då, men hoppas dt blir bättre efter allt ja sa idag.
Orkar inte ta fota nu heller.
har knappt rört kameran på några dagar.
Jag orkar inte göra någonting. bara sitta i soffan o glo tv elr data xdd
Men ska bättra mej.
jaja. nu ska ja sluta klaga. puss §


Postat av: Vilma ♥

test.

2010-02-04 @ 07:35:20
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/
Postat av: jissssa

okejj !!!!

2010-02-05 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

I´m gonna get better

Jag lovar er nu.
Jag ska börja blogga bättre, när jag själv mår bättre.

Mitt liv har nte varit jättelätt på sista tiden.
Jag har inte orkat blogga. bara typ sitta o glo framför mej på skärmen.
Är nästan ständigt trött, ont i huvudet och svimfärdig.
sen har jag bråkat väldigt mke med pappa.
nte för att jag tror att dt kmr sluta då, men hoppas dt blir bättre efter allt ja sa idag.
Orkar inte ta fota nu heller.
har knappt rört kameran på några dagar.
Jag orkar inte göra någonting. bara sitta i soffan o glo tv elr data xdd
Men ska bättra mej.
jaja. nu ska ja sluta klaga. puss §


Kommentarer
Postat av: Vilma ♥

test.

2010-02-04 @ 07:35:20
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/
Postat av: jissssa

okejj !!!!

2010-02-05 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0