Dålig uppdatering


En ganska fin bild Gabbi tog på mej när vi va på stranden häromdagen!

Hejhej!
För er som inte märkt det, har det blivit sämre uppdatering nu på sommarlovet.
Och den kommer antagligen inte bli bättre!
När det är bra väder, är jag knappt hemma, och än mindre sitter vid datorn!
Så nu under sommaren, kanske det bara kommer ett inlägg om dagen, men ibland kommer de komma bildbomber!

Idag ska jag vara med Mandy, hon kommer nog snart hit så ska vi typ till brogård.
Jag har precis fixat mej o ätit hehe, så de e därför de inte blivit tidigare!
Men ska ringa henne nu, puss §

Postat av: EMMA - FOTO - VARDAG -

Sv; har gillat dom lika mkt , men nu i trean dog jag för jacoob. ^^

2010-07-09 @ 17:27:25
URL: http://typdenfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Dålig uppdatering


En ganska fin bild Gabbi tog på mej när vi va på stranden häromdagen!

Hejhej!
För er som inte märkt det, har det blivit sämre uppdatering nu på sommarlovet.
Och den kommer antagligen inte bli bättre!
När det är bra väder, är jag knappt hemma, och än mindre sitter vid datorn!
Så nu under sommaren, kanske det bara kommer ett inlägg om dagen, men ibland kommer de komma bildbomber!

Idag ska jag vara med Mandy, hon kommer nog snart hit så ska vi typ till brogård.
Jag har precis fixat mej o ätit hehe, så de e därför de inte blivit tidigare!
Men ska ringa henne nu, puss §

Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO - VARDAG -

Sv; har gillat dom lika mkt , men nu i trean dog jag för jacoob. ^^

2010-07-09 @ 17:27:25
URL: http://typdenfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0