Inga Ideér

Först svar på en fråga.
Erica om friidrottskola (Y):
Spelar du handboll eller var det när du var och kollade?=)<3

svar; Det var när jag var med Sally och kollade på deras lilla minitunering, jag spelar inte själv :)


 


Hej på er!
Det var ett tag sen jag uppdaterade här nu.
Men jag har passat på o va med mina underbara vänner och ha roligt!
I förrgår efter friidrotten , gjorde jag inte så mket, tog det lungt bara!
En del dagar e liksom för varma hehe.
På kvällen, vid sju, gick jag och Emma ut o fotade en runda, blev bara kort på mej, efter som hon vägrar stå framför kameran haha!
Sen följde hon med mej och pappa upp till olivers o åt :)
Igår däremot åkte jag hem o duschade direkt, sen åkte jag och Mandy upp till brogård!
Skulle egentligen träffat bara emil, men han va med filip och erica, så vi va med dom :)
Efter en liten stund kom Fatmir och Brendon också, o då gick vi ut igen !
Gjorde inte så mycket, Mandy sprang runt o tog typ 500 kort på samma saker haha!
seriöst, jag överdriver inte!
Efter ett tag gick jag, mandy, filip o emil till filip, va utanför han o kollade när han spelade streethockey  med adam :)
Efter typ en timme där elr ngt , stack emil hem, och julia och erica kom efter ett tag :P
Så vi typ va där o hade de trevligt :)
Vid kvart över åtta cyklade jag o Mandy hem, men va bara hemma i typ fem minuter, för sen skulle jag hämta pizzan (A)
O så sa mamma att vi ska åka o köpa mobil till mej idag (Y)
Min gammla gick sönder för typ en vecka sen, eller, skärmen slocknade, så kan nte se vad jag gör haha!
I förrgår tog jag en av pappas gammla mobiler, men blev den urladdad, och jag hittar ingen laddare till den!
Nu ska jag gå o väcka mamma så vi kan åka o köpa mobil, puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Inga Ideér

Först svar på en fråga.
Erica om friidrottskola (Y):
Spelar du handboll eller var det när du var och kollade?=)<3

svar; Det var när jag var med Sally och kollade på deras lilla minitunering, jag spelar inte själv :)


 


Hej på er!
Det var ett tag sen jag uppdaterade här nu.
Men jag har passat på o va med mina underbara vänner och ha roligt!
I förrgår efter friidrotten , gjorde jag inte så mket, tog det lungt bara!
En del dagar e liksom för varma hehe.
På kvällen, vid sju, gick jag och Emma ut o fotade en runda, blev bara kort på mej, efter som hon vägrar stå framför kameran haha!
Sen följde hon med mej och pappa upp till olivers o åt :)
Igår däremot åkte jag hem o duschade direkt, sen åkte jag och Mandy upp till brogård!
Skulle egentligen träffat bara emil, men han va med filip och erica, så vi va med dom :)
Efter en liten stund kom Fatmir och Brendon också, o då gick vi ut igen !
Gjorde inte så mycket, Mandy sprang runt o tog typ 500 kort på samma saker haha!
seriöst, jag överdriver inte!
Efter ett tag gick jag, mandy, filip o emil till filip, va utanför han o kollade när han spelade streethockey  med adam :)
Efter typ en timme där elr ngt , stack emil hem, och julia och erica kom efter ett tag :P
Så vi typ va där o hade de trevligt :)
Vid kvart över åtta cyklade jag o Mandy hem, men va bara hemma i typ fem minuter, för sen skulle jag hämta pizzan (A)
O så sa mamma att vi ska åka o köpa mobil till mej idag (Y)
Min gammla gick sönder för typ en vecka sen, eller, skärmen slocknade, så kan nte se vad jag gör haha!
I förrgår tog jag en av pappas gammla mobiler, men blev den urladdad, och jag hittar ingen laddare till den!
Nu ska jag gå o väcka mamma så vi kan åka o köpa mobil, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0