jag har världens bästa vänner , verkligen!


gerhard got skills , kommer mer bilder från sissta kvällen i österrike sen!

Hejhej!
Haft en fantastiskt dag, träffat nästan alla man saknat !
Okej , långt ifrån alla hahah , men ändå :)
Pappa körde mig till stan klockan tolv.
Mötte upp Gabbi, så gick vi o sa hej till Eva, saknat henne mkeee!
Sen köpte ja en kofta, ni får se sen!
Köpte glass o lite så också.
Sen skulle vi ta äventyrståget till äventyrslandet, o gå ner till stranden därifrån, men vi missade de haha!
Så fick vänta på nästa, gick o köpte nytt resekort sålänge också!
Sen när vi gick tillbaka från österskans, o skulle gå o vänta på äventyrståget, så ba ser vi det komma där vid gallerian hahaha, så vi typ kutade genom stan , oså stog de still på hållplatsen i typ 20 min sen ahha!
men vi fick iaf lite motion ;)
När vi kom fram till stranden, tog vi en massa kort som ni får se snart!
va där i typ 1 timme, sen tog vi tåget tillbaka till stan, jag tog bussen till brogård o gabbi cykla hem!
Träffade Emil o Isak på brogård, va me dom ett tag, sen skulle Isak köra cross, så va med emil lite.
Ringde typ alla o skulle fråga om dom ville va me oss, men typ ingen svarade haha!
Men sen kom typ Fatiie o ngn typ David, tror jag? haha!
Men dom va ba me oss i någon minut, sen stack dom igen xd
o så kom Simon ist, så gick vi till gården, träffade hanna o mandy snabbt, men dom skulle ngn stans så dom stannade inte ;)
Elr, emil o hanna började fhightas så hehe.
Sen kom Fatmir ut igen, o Nicklas kom också.
Så vi satt på gården o snacka ett tag.
sen typ gick vi till Erica, va inne hoss henne ett tag, o när vi skulle gå ut lite o fota, tappade jag min kamera hehe xd
Fick typ panik, för en sak på objektviet glappade ;o
men pappa fixa de när ja kom hem.
Fotade aldrig me erica o dom, för klockan blev så mke innan vi kom ut, så ja skulle hem!
Har typ precis ätit skitgoda hambrugare *mums*

Ska göra ett inlägg med alla bilder o lite så nu, hörs snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

jag har världens bästa vänner , verkligen!


gerhard got skills , kommer mer bilder från sissta kvällen i österrike sen!

Hejhej!
Haft en fantastiskt dag, träffat nästan alla man saknat !
Okej , långt ifrån alla hahah , men ändå :)
Pappa körde mig till stan klockan tolv.
Mötte upp Gabbi, så gick vi o sa hej till Eva, saknat henne mkeee!
Sen köpte ja en kofta, ni får se sen!
Köpte glass o lite så också.
Sen skulle vi ta äventyrståget till äventyrslandet, o gå ner till stranden därifrån, men vi missade de haha!
Så fick vänta på nästa, gick o köpte nytt resekort sålänge också!
Sen när vi gick tillbaka från österskans, o skulle gå o vänta på äventyrståget, så ba ser vi det komma där vid gallerian hahaha, så vi typ kutade genom stan , oså stog de still på hållplatsen i typ 20 min sen ahha!
men vi fick iaf lite motion ;)
När vi kom fram till stranden, tog vi en massa kort som ni får se snart!
va där i typ 1 timme, sen tog vi tåget tillbaka till stan, jag tog bussen till brogård o gabbi cykla hem!
Träffade Emil o Isak på brogård, va me dom ett tag, sen skulle Isak köra cross, så va med emil lite.
Ringde typ alla o skulle fråga om dom ville va me oss, men typ ingen svarade haha!
Men sen kom typ Fatiie o ngn typ David, tror jag? haha!
Men dom va ba me oss i någon minut, sen stack dom igen xd
o så kom Simon ist, så gick vi till gården, träffade hanna o mandy snabbt, men dom skulle ngn stans så dom stannade inte ;)
Elr, emil o hanna började fhightas så hehe.
Sen kom Fatmir ut igen, o Nicklas kom också.
Så vi satt på gården o snacka ett tag.
sen typ gick vi till Erica, va inne hoss henne ett tag, o när vi skulle gå ut lite o fota, tappade jag min kamera hehe xd
Fick typ panik, för en sak på objektviet glappade ;o
men pappa fixa de när ja kom hem.
Fotade aldrig me erica o dom, för klockan blev så mke innan vi kom ut, så ja skulle hem!
Har typ precis ätit skitgoda hambrugare *mums*

Ska göra ett inlägg med alla bilder o lite så nu, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0