TUSAN OCKSÅ!


bild från nyår haha, har bildbrist, me ska snart fota!

Hejhej!
Mobilköpandet gick inget bra!
Mamma trodde att de skulle gå o byta mobil, eller köpa ny o förlänga abonemanget.
Men det gick inte, så jag får vänta i tre månader på o få köpa min nya mobil!
Så freaking irriterande!
Jaja, men ska låna en skitnice mobil av Evalena sålänge haha!
Innan var vi hos Farmor och firade hennes födelsedag.
Åt smörgåstårta och jordgubbstårta (Y)
Va bara där i någon timme, för pappa har någon tävling på golfklubben.
Ikväll blir det bara o va hemma o mysa med mamma och viggo, kolla någon bra film oså!
Ska lägga mej riktigt tidigt, för imorgon är det laxaspelen!
Ska vara med i 80 meter, och på söndag är det längdhopp!
springer vid elva imorgon, på sannarps IP, så kom gärna o kolla!
Vi hörs, puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

TUSAN OCKSÅ!


bild från nyår haha, har bildbrist, me ska snart fota!

Hejhej!
Mobilköpandet gick inget bra!
Mamma trodde att de skulle gå o byta mobil, eller köpa ny o förlänga abonemanget.
Men det gick inte, så jag får vänta i tre månader på o få köpa min nya mobil!
Så freaking irriterande!
Jaja, men ska låna en skitnice mobil av Evalena sålänge haha!
Innan var vi hos Farmor och firade hennes födelsedag.
Åt smörgåstårta och jordgubbstårta (Y)
Va bara där i någon timme, för pappa har någon tävling på golfklubben.
Ikväll blir det bara o va hemma o mysa med mamma och viggo, kolla någon bra film oså!
Ska lägga mej riktigt tidigt, för imorgon är det laxaspelen!
Ska vara med i 80 meter, och på söndag är det längdhopp!
springer vid elva imorgon, på sannarps IP, så kom gärna o kolla!
Vi hörs, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0