Nytt i gaderoben


Bikiniöverdel h&m 129 kr

Jeansshorts h&m , venne va dom kostar o orkar nte kolla ^^

Hejhej!
Idag blev de stan efter skolan med Aida ^^
Tog åxå hem min lilla fotostudio från skolan ;)
Sissta lektionen städade vi bara, rensade bänkarna o så.
Hade en riktig lektion idag, o de va Engelskan.
Vi har en engelska imon åxå, men då ska vi typ leka åså.
Så nu har vi inga fler riktiga lektioner!
iaf, hittade en bikini i stan, men hade inga pengar, så bestämmde med mamma att vi skulle åka te e-stop när hon kom hem.
Gick runt o kollade lite, provade lite skor, men inga passade :(
Sen buss hem, ta lite kort me fotostudion, o sen kom mamma.
Sån tur som jag har, hade dom ju självklart inte min storlek på h&m e-stop -.-
O ingen av dem ja ville ha ist, fanns i min storlek haha!
tillslut hittade jag denna finingen (A)
o så jeansshortsen åxå :d
Köpte lite vanliga vita strumpor åxå haha!
Nu har jag precis ätit lite fläskpannkaka, hur gott som helst :)

imon är det match mot Lilla tjärby, dom vi ligger delad etta med i serien.
För er som nte fattat det, har vi två lag i 98a serien ahah!
Det laget jag spelat i mest, ligger näst sist, men mke tid o komma ikapp på!
Räcker med o vinna två matcher, så e vi ikapp ettan ;)
Dessutom har vi spelat en match mindre än dom flesta!
Och i de laget ja ska spela med imon, ligger vi delad etta.
Så viktig match imon!

Wish us good look! <3


Postat av: Mona :)

Lycka till ! :D

2010-06-07 @ 20:47:28
URL: http://monakamali.blogg.se/
Postat av: finalinafina ♥

älskar bikinin! :D

2010-06-09 @ 21:14:31
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

snyggt med vita shorts ;-)

God natt & sov så gott!

2010-06-09 @ 23:42:07
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Nytt i gaderoben


Bikiniöverdel h&m 129 kr

Jeansshorts h&m , venne va dom kostar o orkar nte kolla ^^

Hejhej!
Idag blev de stan efter skolan med Aida ^^
Tog åxå hem min lilla fotostudio från skolan ;)
Sissta lektionen städade vi bara, rensade bänkarna o så.
Hade en riktig lektion idag, o de va Engelskan.
Vi har en engelska imon åxå, men då ska vi typ leka åså.
Så nu har vi inga fler riktiga lektioner!
iaf, hittade en bikini i stan, men hade inga pengar, så bestämmde med mamma att vi skulle åka te e-stop när hon kom hem.
Gick runt o kollade lite, provade lite skor, men inga passade :(
Sen buss hem, ta lite kort me fotostudion, o sen kom mamma.
Sån tur som jag har, hade dom ju självklart inte min storlek på h&m e-stop -.-
O ingen av dem ja ville ha ist, fanns i min storlek haha!
tillslut hittade jag denna finingen (A)
o så jeansshortsen åxå :d
Köpte lite vanliga vita strumpor åxå haha!
Nu har jag precis ätit lite fläskpannkaka, hur gott som helst :)

imon är det match mot Lilla tjärby, dom vi ligger delad etta med i serien.
För er som nte fattat det, har vi två lag i 98a serien ahah!
Det laget jag spelat i mest, ligger näst sist, men mke tid o komma ikapp på!
Räcker med o vinna två matcher, så e vi ikapp ettan ;)
Dessutom har vi spelat en match mindre än dom flesta!
Och i de laget ja ska spela med imon, ligger vi delad etta.
Så viktig match imon!

Wish us good look! <3


Kommentarer
Postat av: Mona :)

Lycka till ! :D

2010-06-07 @ 20:47:28
URL: http://monakamali.blogg.se/
Postat av: finalinafina ♥

älskar bikinin! :D

2010-06-09 @ 21:14:31
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

snyggt med vita shorts ;-)

God natt & sov så gott!

2010-06-09 @ 23:42:07
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0