Good morning (a)


Bara för o pynta inlägget ;)

Godmorgon på er!
Har vatt vaken lite mer än en timme tror jag, skönt o sova ut ordentligt!
Imorse hoppade jag över träningen, mådde inte riktigt bra, o det gör jag fortfaraned inte.
Har ont i huvudet o magen ''/
Men däremot fick ja reda på att jag får Spela mot Alet på onsdag! :D:D:D
Så lite glad e jag ;)
Idag blir de bara sitta hemma o ta det lungt, tror jag ska rensa ur min säng, har sån hög med massa skåp o sånt under haha ^^

Hörs sen, puss §



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Good morning (a)


Bara för o pynta inlägget ;)

Godmorgon på er!
Har vatt vaken lite mer än en timme tror jag, skönt o sova ut ordentligt!
Imorse hoppade jag över träningen, mådde inte riktigt bra, o det gör jag fortfaraned inte.
Har ont i huvudet o magen ''/
Men däremot fick ja reda på att jag får Spela mot Alet på onsdag! :D:D:D
Så lite glad e jag ;)
Idag blir de bara sitta hemma o ta det lungt, tror jag ska rensa ur min säng, har sån hög med massa skåp o sånt under haha ^^

Hörs sen, puss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0