Min fot.


Matchen mot Vapnö, så fina gröna västar vi hade va? (y)

hejhej!
I någon vecka elr så, har jag kännt att jag får jätteont i min hålfot på vänsterfoten ibland.
Idag har jag haft hur ont som helst, o knappt kunnat sättaner foten!
Ilband gör de skitont, o ibland känns det inte.
Men på träningen idag, gjorde det hur ont som helst, så sprang helt konstigt haha!
Började träningen me o jogga runt planen med bollen.
Sen passa två o två o sånt.
Efter de hade vi ngn framspel/inlägg/skott övning, men jag stog i mål ;)
Sen typ ngn passningsövning som va rätt klurig i början innan man fick in de haha ^^
Sen stafetter i slutet!
Hittade nte min boll efter träningen, så nu är den borta ;O
Både jag o isabell sprang runt o leta skitlänge, sen va ja tvungen o cykla hem, för ja va tvungen o passa Viggo!
Så nu sitter ja här o han kollar på TV, när som helst kmr pappa hem , då ska ja käka lite o sen duscha.
Kan ju nte lämna skiten ensam ahahha!

Hörs kanske sen, annars imon, puss §



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Min fot.


Matchen mot Vapnö, så fina gröna västar vi hade va? (y)

hejhej!
I någon vecka elr så, har jag kännt att jag får jätteont i min hålfot på vänsterfoten ibland.
Idag har jag haft hur ont som helst, o knappt kunnat sättaner foten!
Ilband gör de skitont, o ibland känns det inte.
Men på träningen idag, gjorde det hur ont som helst, så sprang helt konstigt haha!
Började träningen me o jogga runt planen med bollen.
Sen passa två o två o sånt.
Efter de hade vi ngn framspel/inlägg/skott övning, men jag stog i mål ;)
Sen typ ngn passningsövning som va rätt klurig i början innan man fick in de haha ^^
Sen stafetter i slutet!
Hittade nte min boll efter träningen, så nu är den borta ;O
Både jag o isabell sprang runt o leta skitlänge, sen va ja tvungen o cykla hem, för ja va tvungen o passa Viggo!
Så nu sitter ja här o han kollar på TV, när som helst kmr pappa hem , då ska ja käka lite o sen duscha.
Kan ju nte lämna skiten ensam ahahha!

Hörs kanske sen, annars imon, puss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0