Rain


Det mörka e blött.

såhär såg jag ut när jag kom innanför dörren nyss.
Man kan ju säga att det regnade lite, men de vore o ljuga!
Precis när vi slutade kom det en superskur, som va över precis när jag kom hem! (Y)

Hejhej!
Skoldagen segade sej fram idag, great!
Sista lektionen va slöjd, o idag varre iaf LITE roligt hahah.
Gjorde klart min fina snff kudde, o jag och Emma började på en minifotostudio ^^
Den e faktiskt snart klar, ska typ bah limma ihop allt ^^
När ja kom hem såg ja att jag hade fått mejl från snffkanslit, o nu har mina kläder äntligen kommit!
Så ska hämta dom innan träningen, så får sticka tidigare ;)
Ska ladda upp lite bilder från helgen snart, ska bah äta lite!

Puss <3

 

*komentera*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Rain


Det mörka e blött.

såhär såg jag ut när jag kom innanför dörren nyss.
Man kan ju säga att det regnade lite, men de vore o ljuga!
Precis när vi slutade kom det en superskur, som va över precis när jag kom hem! (Y)

Hejhej!
Skoldagen segade sej fram idag, great!
Sista lektionen va slöjd, o idag varre iaf LITE roligt hahah.
Gjorde klart min fina snff kudde, o jag och Emma började på en minifotostudio ^^
Den e faktiskt snart klar, ska typ bah limma ihop allt ^^
När ja kom hem såg ja att jag hade fått mejl från snffkanslit, o nu har mina kläder äntligen kommit!
Så ska hämta dom innan träningen, så får sticka tidigare ;)
Ska ladda upp lite bilder från helgen snart, ska bah äta lite!

Puss <3

 

*komentera*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0