Hejhej igen.

Hej igen!
Inte kul o spela buzz me småsyskon, var tvungen o låssass förlora...

Hann aldrig skriva färdigt innan, så ni får det nu ist!

Efter skolan åkte jag först hem, bytte kläder o tog lite money ;)
Sen bussen in te stan.
Fick 60 kronor av Eva, hon e bäst (Y)
Får alltid pengar av henne :D
Sen gick vi te Gina o så köpte jag en ny tröja, jag e beroende av randiga tröjor (Y)
Sen gick vi runt o kollade lite.
Köpte inget mer idag, eller jo, en plopp o en glass (Y)
O så köpte jag vatten på Donken, dt brukar ju inte kosta ngt.
Men nu har dom höjt priset till fem kronor :(
hahha, plus att vi hade typ världens noobigaste "kassörska" hahah, hon typ gjorde massa fel o sånt hela tiden (Y'
Hah, märkt att jag typ gör sånna (Y) hela tiden? Beroende hahah. Sa det tillomed i skolan xD
jag bah
- Bra Tanja , (Y)
Asså, jag sa så bah y hhaha.
Jag e inte frisk XD

Aja. här får ni en liten bild på min nya tröjja (Y)
Puss

Mejj o min älskade tröja (Y)


Älsk på tröjan!


Postat av: Ella/ DONKi MONKi

Fin tröja <3

2009-09-25 @ 18:53:13
URL: http://rosamolnochcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Hejhej igen.

Hej igen!
Inte kul o spela buzz me småsyskon, var tvungen o låssass förlora...

Hann aldrig skriva färdigt innan, så ni får det nu ist!

Efter skolan åkte jag först hem, bytte kläder o tog lite money ;)
Sen bussen in te stan.
Fick 60 kronor av Eva, hon e bäst (Y)
Får alltid pengar av henne :D
Sen gick vi te Gina o så köpte jag en ny tröja, jag e beroende av randiga tröjor (Y)
Sen gick vi runt o kollade lite.
Köpte inget mer idag, eller jo, en plopp o en glass (Y)
O så köpte jag vatten på Donken, dt brukar ju inte kosta ngt.
Men nu har dom höjt priset till fem kronor :(
hahha, plus att vi hade typ världens noobigaste "kassörska" hahah, hon typ gjorde massa fel o sånt hela tiden (Y'
Hah, märkt att jag typ gör sånna (Y) hela tiden? Beroende hahah. Sa det tillomed i skolan xD
jag bah
- Bra Tanja , (Y)
Asså, jag sa så bah y hhaha.
Jag e inte frisk XD

Aja. här får ni en liten bild på min nya tröjja (Y)
Puss

Mejj o min älskade tröja (Y)


Älsk på tröjan!


Kommentarer
Postat av: Ella/ DONKi MONKi

Fin tröja <3

2009-09-25 @ 18:53:13
URL: http://rosamolnochcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0