snabbt inlägg från Sally :*


Hejhej
sitter vid Sallys dator nu.
Vet inte om jag hinner blogag när jag kommer hem så gör dt nu ist.
Jag har fixat Sallys höger naglar, svårt o göra dt på sejj själv ni vet.
Ska göra klart min ena hand nu, sen ska Sally fixa den andra.
Vi har även hunnit med o dricka te o äta scones hahha.
Mysmys.

Matchen va helt ok!
Drott vann med 28-19 , utklassning you name it ;)
Hade hyfsat bra platser, nära ena målet :)
Efter matchen sprang vi runt o jagade småbrosorna på planen hahah.
Sally har ju oxå en lillebror vetni.

Nu ska jag fixa klart naglarna.
Vi hörs imon sötnosar!






Jag o söta sally :*


dagens klädval


Adidaskofta- team sportia
Wesc t-shirt- WESC affären i stklm
jeans- kappahl
Strumpor- hm

Ha en bra kväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

snabbt inlägg från Sally :*


Hejhej
sitter vid Sallys dator nu.
Vet inte om jag hinner blogag när jag kommer hem så gör dt nu ist.
Jag har fixat Sallys höger naglar, svårt o göra dt på sejj själv ni vet.
Ska göra klart min ena hand nu, sen ska Sally fixa den andra.
Vi har även hunnit med o dricka te o äta scones hahha.
Mysmys.

Matchen va helt ok!
Drott vann med 28-19 , utklassning you name it ;)
Hade hyfsat bra platser, nära ena målet :)
Efter matchen sprang vi runt o jagade småbrosorna på planen hahah.
Sally har ju oxå en lillebror vetni.

Nu ska jag fixa klart naglarna.
Vi hörs imon sötnosar!






Jag o söta sally :*


dagens klädval


Adidaskofta- team sportia
Wesc t-shirt- WESC affären i stklm
jeans- kappahl
Strumpor- hm

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0