we are the champions, or not?

Iallafall inte längre.
Shiet, klasskampen gick ju nt sådär jätte bra eller?
Vi kom nt sist iallafall...
Men nästan.
Kom fyra av femma.
Egentligen bore vi ha gått om dom som låg trea, våra längdhopp va nämligen dt bästa genomsnittet på skolan tror jag?
Erik hoppade på 3.87, sen hade vi en massa andra bra hopp över tre meter!
Själv hoppade jag ganska dåligt, 2.85.
Dock var det skitmke motvind!
Grattis skattskistan iaf.

Ska spela buzz me bror nu.
Kommer mer snart.
Har en massa o berätta ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

we are the champions, or not?

Iallafall inte längre.
Shiet, klasskampen gick ju nt sådär jätte bra eller?
Vi kom nt sist iallafall...
Men nästan.
Kom fyra av femma.
Egentligen bore vi ha gått om dom som låg trea, våra längdhopp va nämligen dt bästa genomsnittet på skolan tror jag?
Erik hoppade på 3.87, sen hade vi en massa andra bra hopp över tre meter!
Själv hoppade jag ganska dåligt, 2.85.
Dock var det skitmke motvind!
Grattis skattskistan iaf.

Ska spela buzz me bror nu.
Kommer mer snart.
Har en massa o berätta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0