inget internet!

~ heyy ! ♥
Nu e ja hemma hos min moster, har nte kunnat uppdatera förens nu!
Hemma är vårt internet konsigt, så dt funkar nte, fickryck o va nära o kasta
in den i väggen ahahha, eller inte ;)
Dagen iaf;
Vaknade klockan tolv, sent jag vet xd
gick ner o hade ryck på datan o kolla tv
sen fixa ja mejj o packade lite
innan eva kom o hämta oss, så åkte vi o handla.
Sen hem hit, o nu kom Annika o Gösta ^^
Snart ska vi baka morotskaka, ohyeah ;))
Har inga bilder här tyvärr!
Däremot har ja försökt ändra profilbilden, men dt ville nte fungera :(
Ni får stå ut med att dt är en bild på tsukii där^^

Nu ska ja dra igen!
Hejdå :)<3

Postat av: Emma.

Sv; Akejj ;)

2010-02-28 @ 11:40:59
URL: http://typdenfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

inget internet!

~ heyy ! ♥
Nu e ja hemma hos min moster, har nte kunnat uppdatera förens nu!
Hemma är vårt internet konsigt, så dt funkar nte, fickryck o va nära o kasta
in den i väggen ahahha, eller inte ;)
Dagen iaf;
Vaknade klockan tolv, sent jag vet xd
gick ner o hade ryck på datan o kolla tv
sen fixa ja mejj o packade lite
innan eva kom o hämta oss, så åkte vi o handla.
Sen hem hit, o nu kom Annika o Gösta ^^
Snart ska vi baka morotskaka, ohyeah ;))
Har inga bilder här tyvärr!
Däremot har ja försökt ändra profilbilden, men dt ville nte fungera :(
Ni får stå ut med att dt är en bild på tsukii där^^

Nu ska ja dra igen!
Hejdå :)<3

Kommentarer
Postat av: Emma.

Sv; Akejj ;)

2010-02-28 @ 11:40:59
URL: http://typdenfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0