Stan igen.


Sötaste lillebror :)

~Hej ! ♥
Nu är jag hemma igen!
Först va vi ju i Christoffs (stavn?) studio, skitnice verkligen!
Jättemysig inredning o dt va verkligen skojj o va där ;)
Tog lite kort, men inga som blev såjätte bra, iaf inga jag tänker visa er!
Eller, några tog jag på typ ett piano som blev coola, visar säkert ngngång ;)
Deras låt blev iaf..... sådär  hahah.
Typ bara Cia som sjunger bra! Dom andra erkännde själva att dom är tondöva ;)
Inte så ovanligt i deras ålder jue ;))
sen åkte vi direkt in till stan, kollade i typ en affär som jag ville.
Och vi åkte in för att " fika o mysa o shoppa" ja wow, vi fikade nte ens -.-
När vi typ kollat en affär, gick jag o åt, sen kom pappa, så åt han o mamma sushi.
Sen pallade nte jag vara kvar i stan med mamma , sjukt tråkigt lixom.
så ja åkte med pappa till Kents när han skulle hämta lite kläder.
När vi vatt där ett tag, åkte vi till arenahallen o kollade pingishallen, för mamma o pappa
ska på fest där imon, typ skitstor xd
O dt såg heeelt annorlunda ut där inne hahah!
Sen typ tog ja o pappa en miiini fika där, åt en morotskaka o pappa köpte en läsk ^^
Oså typ gick vi o snacka lite me drotts tränare , tubby (h)
O nu kom ja prec hem ^^
Snart ska pappa o hämta mormor, hon ska passa oss ikvl, kommer typ bli en asseg kväll, alla som har mitt nummer, spamma sms?
TACK!

Nu orka ja nte blogga, puss <3


Postat av: malin

sv: ionte wannbe?

2010-02-26 @ 18:52:13
URL: http://tranmalin.blogg.se/
Postat av: Ebba

Så söt bild :D

2010-02-26 @ 20:27:23
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Stan igen.


Sötaste lillebror :)

~Hej ! ♥
Nu är jag hemma igen!
Först va vi ju i Christoffs (stavn?) studio, skitnice verkligen!
Jättemysig inredning o dt va verkligen skojj o va där ;)
Tog lite kort, men inga som blev såjätte bra, iaf inga jag tänker visa er!
Eller, några tog jag på typ ett piano som blev coola, visar säkert ngngång ;)
Deras låt blev iaf..... sådär  hahah.
Typ bara Cia som sjunger bra! Dom andra erkännde själva att dom är tondöva ;)
Inte så ovanligt i deras ålder jue ;))
sen åkte vi direkt in till stan, kollade i typ en affär som jag ville.
Och vi åkte in för att " fika o mysa o shoppa" ja wow, vi fikade nte ens -.-
När vi typ kollat en affär, gick jag o åt, sen kom pappa, så åt han o mamma sushi.
Sen pallade nte jag vara kvar i stan med mamma , sjukt tråkigt lixom.
så ja åkte med pappa till Kents när han skulle hämta lite kläder.
När vi vatt där ett tag, åkte vi till arenahallen o kollade pingishallen, för mamma o pappa
ska på fest där imon, typ skitstor xd
O dt såg heeelt annorlunda ut där inne hahah!
Sen typ tog ja o pappa en miiini fika där, åt en morotskaka o pappa köpte en läsk ^^
Oså typ gick vi o snacka lite me drotts tränare , tubby (h)
O nu kom ja prec hem ^^
Snart ska pappa o hämta mormor, hon ska passa oss ikvl, kommer typ bli en asseg kväll, alla som har mitt nummer, spamma sms?
TACK!

Nu orka ja nte blogga, puss <3


Kommentarer
Postat av: malin

sv: ionte wannbe?

2010-02-26 @ 18:52:13
URL: http://tranmalin.blogg.se/
Postat av: Ebba

Så söt bild :D

2010-02-26 @ 20:27:23
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0