Just so long!

Hej!
Nu har jag ääääntligen fixat hen header.
sen jag kom hem vid sex har jag försökt fixa photoshop.
Men det vill verkligen inte funka!
Så har varit nära o bara slänga datan i golvet flera gånger ahah.
Denna jag har nu är bara en reserv tills Emma fixar en ny , o dt får hon göra imon!
Så, stå ut sötnosar!
Och, Grattis på fjortonårsdagen Matilda !<3
Hörs imon efter lunch ngn gång, träning på morgonen!
puss §



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Just so long!

Hej!
Nu har jag ääääntligen fixat hen header.
sen jag kom hem vid sex har jag försökt fixa photoshop.
Men det vill verkligen inte funka!
Så har varit nära o bara slänga datan i golvet flera gånger ahah.
Denna jag har nu är bara en reserv tills Emma fixar en ny , o dt får hon göra imon!
Så, stå ut sötnosar!
Och, Grattis på fjortonårsdagen Matilda !<3
Hörs imon efter lunch ngn gång, träning på morgonen!
puss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0