friidrottskola (Y)


bild från beachandbollen

Hejhej!
Igår blev det ingen uppdatering, först var jag på brottet med Mimi och mathilda, sen på kvällen va vi hoss min moster och hennes man ,  björn fyllde 64 :)
Spelade fotboll med min söta kusin som är 6 år, det blev lika , säger vi ;)
Kom hem vid halv tolv, så jag gick och la mej direkt!
Imorse vaknade jag vid tjugo i tio, gick o gjorde mej iordning direkt!
Nu sitter jag här och äter, ska snart åka iväg till sannarp för friidrottskolan !
Jag och ebba ska gå på den tre dagar nu, för o ha något o göra på sommarlovet hehe!
Jag kommer nog börja i friidrott till hösten, så vill testa lite :D
Nej, nu ska jag äta upp , puss §

Postat av: Erica

Spelar du handboll eller var det när du var och kollade?=)<3

2010-07-12 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

friidrottskola (Y)


bild från beachandbollen

Hejhej!
Igår blev det ingen uppdatering, först var jag på brottet med Mimi och mathilda, sen på kvällen va vi hoss min moster och hennes man ,  björn fyllde 64 :)
Spelade fotboll med min söta kusin som är 6 år, det blev lika , säger vi ;)
Kom hem vid halv tolv, så jag gick och la mej direkt!
Imorse vaknade jag vid tjugo i tio, gick o gjorde mej iordning direkt!
Nu sitter jag här och äter, ska snart åka iväg till sannarp för friidrottskolan !
Jag och ebba ska gå på den tre dagar nu, för o ha något o göra på sommarlovet hehe!
Jag kommer nog börja i friidrott till hösten, så vill testa lite :D
Nej, nu ska jag äta upp , puss §

Kommentarer
Postat av: Erica

Spelar du handboll eller var det när du var och kollade?=)<3

2010-07-12 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0