Träning


bilden tog jag igår på skolavslutningen, det kommer maaassor av mer bilder sen!

hejhej!
Kvällen igår vart sjukt tråkig haha.
Vid nio tiden gick jag bort till mormor, som bor två hus ifrån, o kollade fotbollen med henne ist.
Mke roligare!
Vid typ halv elva gick jag tillbaka, så åkte vi hem.
Vaknade tjugo i åtta idag, o började fixa för fotbollen.
Egentligen orkar jag inte gå, för jag är förkyld, men viktig match imorron!
Nu måste jag sticka, vi hörs sen!
puss <3


Postat av: natta

Ny chans för dig som vill vinna ett beuty kitt från Body shop!

Anmäl dig nu så utser jag en vinnare imorgon

Puss Kram

2010-06-12 @ 10:12:11
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Träning


bilden tog jag igår på skolavslutningen, det kommer maaassor av mer bilder sen!

hejhej!
Kvällen igår vart sjukt tråkig haha.
Vid nio tiden gick jag bort till mormor, som bor två hus ifrån, o kollade fotbollen med henne ist.
Mke roligare!
Vid typ halv elva gick jag tillbaka, så åkte vi hem.
Vaknade tjugo i åtta idag, o började fixa för fotbollen.
Egentligen orkar jag inte gå, för jag är förkyld, men viktig match imorron!
Nu måste jag sticka, vi hörs sen!
puss <3


Kommentarer
Postat av: natta

Ny chans för dig som vill vinna ett beuty kitt från Body shop!

Anmäl dig nu så utser jag en vinnare imorgon

Puss Kram

2010-06-12 @ 10:12:11
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0