Tirth place, varning för långt inlägg


ett brons till samlingen.

Hejhej!
Äntligen hemma från en jobbig dag.
Först skola då, på idrotten sprang ja några 60 M lopp, o när ja va nöjd me tiden (9.03) gick ja o hoppade längd.
Hoppar nte spc bra, o har aldrig gjort!
Men iaf hoppade jag som bäst 3.15 (n) hoppade runt 3.00 hela tiden, typ 2,95 , 3,10 o så ;)
Sen lunch o sissta lektionen bild, läste hela tiden haha!
Sen hem o äta lite oså, o sen te VG cup idag igen.
Första matchen mot vallås 5A, efter full tid (2x10 min) stog de 0-0.
Så blev straffar.
Ville skitgärna lägga en, men dom bah ; nej inte du.
Blev så jävla sur !
Vafan, bah för ja e tjej kan jag inte skjuta?
Sure, om ja hade skjutit dåligt, men nu har ja faktiskt bra skott!
så ja, va rätt tjurig.
Sen hjälpte de ju nte att vi förlora i straffar åxå, 2-1 blev de om man säger så.
+ att dom som spela på mittkanterna, passade nte ett skit -.-
Ja bah, men hallå , PASSA DÅÅ!
Så match om tredjepris mot vallås 4C, dom vi spela mot igår!
Den matchen va rätt enkel, vann med 2-0, så en fin medalj dåju xd
Självklart spelade vi ju för o vinna, o de va ju synd att vi nte gjorde de!
Men däremot Majja (www.mellaansyrran.blogg.se ) vann ^^
Grattis te er!
O Vallås 5A kom tvåa.

Nu ska ja äta, puss §

Postat av: viktor Persson <3

HaHa ni gjorde era mål nör jag blöde som fan o inte jag va med xd

2010-05-27 @ 18:55:59
Postat av: Anonym

det var ju härligt att ni kom 3a iaf.

bara håna dem nu för att de missade straffen som du vill lägga;)

2010-05-29 @ 11:56:46
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Tirth place, varning för långt inlägg


ett brons till samlingen.

Hejhej!
Äntligen hemma från en jobbig dag.
Först skola då, på idrotten sprang ja några 60 M lopp, o när ja va nöjd me tiden (9.03) gick ja o hoppade längd.
Hoppar nte spc bra, o har aldrig gjort!
Men iaf hoppade jag som bäst 3.15 (n) hoppade runt 3.00 hela tiden, typ 2,95 , 3,10 o så ;)
Sen lunch o sissta lektionen bild, läste hela tiden haha!
Sen hem o äta lite oså, o sen te VG cup idag igen.
Första matchen mot vallås 5A, efter full tid (2x10 min) stog de 0-0.
Så blev straffar.
Ville skitgärna lägga en, men dom bah ; nej inte du.
Blev så jävla sur !
Vafan, bah för ja e tjej kan jag inte skjuta?
Sure, om ja hade skjutit dåligt, men nu har ja faktiskt bra skott!
så ja, va rätt tjurig.
Sen hjälpte de ju nte att vi förlora i straffar åxå, 2-1 blev de om man säger så.
+ att dom som spela på mittkanterna, passade nte ett skit -.-
Ja bah, men hallå , PASSA DÅÅ!
Så match om tredjepris mot vallås 4C, dom vi spela mot igår!
Den matchen va rätt enkel, vann med 2-0, så en fin medalj dåju xd
Självklart spelade vi ju för o vinna, o de va ju synd att vi nte gjorde de!
Men däremot Majja (www.mellaansyrran.blogg.se ) vann ^^
Grattis te er!
O Vallås 5A kom tvåa.

Nu ska ja äta, puss §

Kommentarer
Postat av: viktor Persson <3

HaHa ni gjorde era mål nör jag blöde som fan o inte jag va med xd

2010-05-27 @ 18:55:59
Postat av: Anonym

det var ju härligt att ni kom 3a iaf.

bara håna dem nu för att de missade straffen som du vill lägga;)

2010-05-29 @ 11:56:46
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0