Dålig uppdatering idag

Hej!
Kom precis hem, där har vi andledningen till den dåliga uppdateringen!
Efter skolan skulle jag ju vatt med Densie, men hade glömt att jag hade bestämmt Med Emma o Malin :)
Vi hade jätte roligt. Först hem till mejj o kolla katten o lite så. Sen hem te Malin o göra fllummvidio ;)
Asskul :D
som vi skrattade asså!
I skolan hade vi dans idag igen, fast hiohop dans xD
Så vi dansade den helt flummigt till den XD
(http://www.youtube.com/watch?v=KKeZlS4jnpE)
Sen cyklade jag bah hem o åkte o fikade med Mamma :)
Jätte mysigt :D
Hittade även ett par jätte fina adidas skor som dt kommer bild på sen ;)
Köpte två vanliga svarta hårband oxå.
Sen hem o föröskte gå ut me katten xD Gick inte så bra!
 Nu ska jag äta och sen spela sönder gaderobsutmaning, mste ha nytt hår på Gsm xd


Puss o kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Dålig uppdatering idag

Hej!
Kom precis hem, där har vi andledningen till den dåliga uppdateringen!
Efter skolan skulle jag ju vatt med Densie, men hade glömt att jag hade bestämmt Med Emma o Malin :)
Vi hade jätte roligt. Först hem till mejj o kolla katten o lite så. Sen hem te Malin o göra fllummvidio ;)
Asskul :D
som vi skrattade asså!
I skolan hade vi dans idag igen, fast hiohop dans xD
Så vi dansade den helt flummigt till den XD
(http://www.youtube.com/watch?v=KKeZlS4jnpE)
Sen cyklade jag bah hem o åkte o fikade med Mamma :)
Jätte mysigt :D
Hittade även ett par jätte fina adidas skor som dt kommer bild på sen ;)
Köpte två vanliga svarta hårband oxå.
Sen hem o föröskte gå ut me katten xD Gick inte så bra!
 Nu ska jag äta och sen spela sönder gaderobsutmaning, mste ha nytt hår på Gsm xd


Puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0