god morgon, FAKTISKT!

hej!
Lite ovanligt för mejj o va uppe denna tiden på sommarlovet ;)
Eller, brukar vakna typ nu, men har vatt uppe rätt länge.
Som ni säkert ser har jag fixat blogglovin nu, så följ mej så följer jag dej. Fast du får ju såklart slänga iväg en komentar om att du följer mejj då ;)
Än så länge har jag 0 prenumeranter....
Iallafall,
idag vet jag inte riktigt vad som händer,  ska försöka få tag i emma vilket e rätt svårt o få ;)
Och om inte det lyckas får jag väl läga min dag åt ödet ;)
Aa, hörs lite senare?


Kram Vilma

Postat av: RSON

Godmorgon! :)

2009-08-13 @ 13:43:32
URL: http://tjugominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

god morgon, FAKTISKT!

hej!
Lite ovanligt för mejj o va uppe denna tiden på sommarlovet ;)
Eller, brukar vakna typ nu, men har vatt uppe rätt länge.
Som ni säkert ser har jag fixat blogglovin nu, så följ mej så följer jag dej. Fast du får ju såklart slänga iväg en komentar om att du följer mejj då ;)
Än så länge har jag 0 prenumeranter....
Iallafall,
idag vet jag inte riktigt vad som händer,  ska försöka få tag i emma vilket e rätt svårt o få ;)
Och om inte det lyckas får jag väl läga min dag åt ödet ;)
Aa, hörs lite senare?


Kram Vilma

Kommentarer
Postat av: RSON

Godmorgon! :)

2009-08-13 @ 13:43:32
URL: http://tjugominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0