Gonatt sötnosar <3

heejjj ♥
Från förre inlägget har jag hinnit med att:
Bråka som tusan med mamma o pappa, löst nu iofs xD
Läst igenom en tråkig men informationsrik bok om kattungar haha.
(Nej men den var rätt bra, lär sejj mke av den jue.)
Pratat med Julia i telefon i tjugoen minuter ;)
O nu sitter jag bara här o pratar med olika folk på msn...
Mest filip ofc ;) <3
Ska bli skönt o börja skolan o få träffa alla sötnosar VASRJE dag!♥ Vilma längtar lite ;D



Sleep Tight sweeties <3

Puss o kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Gonatt sötnosar <3

heejjj ♥
Från förre inlägget har jag hinnit med att:
Bråka som tusan med mamma o pappa, löst nu iofs xD
Läst igenom en tråkig men informationsrik bok om kattungar haha.
(Nej men den var rätt bra, lär sejj mke av den jue.)
Pratat med Julia i telefon i tjugoen minuter ;)
O nu sitter jag bara här o pratar med olika folk på msn...
Mest filip ofc ;) <3
Ska bli skönt o börja skolan o få träffa alla sötnosar VASRJE dag!♥ Vilma längtar lite ;D



Sleep Tight sweeties <3

Puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0