Halmia femman o nytt rekord!

Hejhej :)
Idag har varit en väldigt kul dag. Förutom när man kommer hem o kollar statistiken och ser dom löjlogt låga siffrorna :(
Aja.
Hade vanliga lektioner idag :)
Rolgast var ju ofc idrotten :)
Sprang nytt rekord 10.1 skit slö jag vet haha.
Sen så frågade göran om jag o Victor ville vara med i halmia femman eftersom att vi e dom ända som spelar fotboll hehe.
Så Jag o Victor ska vara med skattskistorna i halma femman :) Ska bli dööh kul :D
Mste gå nu, ska te stan o fixa fotbollsgrejjor me pappa.
Skriver när jag kommr hem om jag hinner, annars vid sju när jag e hemma från "tjejgruppen"
Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Halmia femman o nytt rekord!

Hejhej :)
Idag har varit en väldigt kul dag. Förutom när man kommer hem o kollar statistiken och ser dom löjlogt låga siffrorna :(
Aja.
Hade vanliga lektioner idag :)
Rolgast var ju ofc idrotten :)
Sprang nytt rekord 10.1 skit slö jag vet haha.
Sen så frågade göran om jag o Victor ville vara med i halmia femman eftersom att vi e dom ända som spelar fotboll hehe.
Så Jag o Victor ska vara med skattskistorna i halma femman :) Ska bli dööh kul :D
Mste gå nu, ska te stan o fixa fotbollsgrejjor me pappa.
Skriver när jag kommr hem om jag hinner, annars vid sju när jag e hemma från "tjejgruppen"
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0