Home from the soccer

Hejhej
Hemma från fotbllen nu :)
Var en rolig träning. inte alls jobbig faktiskt :D
Vi körde typ mke passningar. Först i en ring. Sen typ med spel postieoner så skulle man följa med bollen o massa sånt :)
Oh Simon, Jackeh o Emil va o kollade, trodde jag skulle dö xd
Superkul
Sen typ stannade jag kvar lite o snacka me Hanna o så :)
Efter träningen körde jag hem till Åkessons o badade lite i deras pool :)
Men vanda deras hund, typ tog min sko o börja bita sönder den och vi fick inte tag i henne ;(
Så min ena flip-flop e helt trasig.
Sen bara hem o äta o sen datan ;)

Edward har börjat kissa bakom soffan ;O Så dt e typ helt fult :S
Aja... Ska typ dra o lägga mejj nu Xp
Asså jag tar ju typ en halvtimme på mejj o göra mejj iording o så xD

Hur var er dag? ;)

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Home from the soccer

Hejhej
Hemma från fotbllen nu :)
Var en rolig träning. inte alls jobbig faktiskt :D
Vi körde typ mke passningar. Först i en ring. Sen typ med spel postieoner så skulle man följa med bollen o massa sånt :)
Oh Simon, Jackeh o Emil va o kollade, trodde jag skulle dö xd
Superkul
Sen typ stannade jag kvar lite o snacka me Hanna o så :)
Efter träningen körde jag hem till Åkessons o badade lite i deras pool :)
Men vanda deras hund, typ tog min sko o börja bita sönder den och vi fick inte tag i henne ;(
Så min ena flip-flop e helt trasig.
Sen bara hem o äta o sen datan ;)

Edward har börjat kissa bakom soffan ;O Så dt e typ helt fult :S
Aja... Ska typ dra o lägga mejj nu Xp
Asså jag tar ju typ en halvtimme på mejj o göra mejj iording o så xD

Hur var er dag? ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0