Inre väckar klocka?

God morgon allesammans!
Sitter här med värdens sötaste katt i knäet, vi har jäte mysigt.
Just nu sover han och jag sitter här och funderar på om jag ska göra en blogg till honm, vad tkr ni?
Min kompisar har det till sin hund, tror den heter laggottototte.bloggagratis.se eller någon sånt.

Tror min inte väckarklocka har börjat fungera igen, idag vaknade jag sju, alltså den tiden jag går up när det e skola.
Idag e det ju sista dagen på sommar lovet! Ussch vad det har gått _fort_! Alldeles för fort enligt mejj o säkert många fler!
Så idag ska jag kanske fånga tillfället o dra ut til brottet för en sista dag där, dom stänger idag ju.
Jag skulle vatt med Emma o typ haft "tjejdag" med typ hårinpackning o sånt mys, men antingen ska Sally va me, eller så träffas typ alla tre på brottet :)
Vet inte riktig... Får se.



Vad ska ni göra idag då?

Puss

Postat av: Emma , u know x)

Okej TEST .

2009-08-18 @ 14:43:25
URL: http://ssmultronflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Inre väckar klocka?

God morgon allesammans!
Sitter här med värdens sötaste katt i knäet, vi har jäte mysigt.
Just nu sover han och jag sitter här och funderar på om jag ska göra en blogg till honm, vad tkr ni?
Min kompisar har det till sin hund, tror den heter laggottototte.bloggagratis.se eller någon sånt.

Tror min inte väckarklocka har börjat fungera igen, idag vaknade jag sju, alltså den tiden jag går up när det e skola.
Idag e det ju sista dagen på sommar lovet! Ussch vad det har gått _fort_! Alldeles för fort enligt mejj o säkert många fler!
Så idag ska jag kanske fånga tillfället o dra ut til brottet för en sista dag där, dom stänger idag ju.
Jag skulle vatt med Emma o typ haft "tjejdag" med typ hårinpackning o sånt mys, men antingen ska Sally va me, eller så träffas typ alla tre på brottet :)
Vet inte riktig... Får se.



Vad ska ni göra idag då?

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma , u know x)

Okej TEST .

2009-08-18 @ 14:43:25
URL: http://ssmultronflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0