Morgonbloggning

Godmorgon!
Vaknade vid sju o gick upp, fixade mejj o plattade håret, sov loxom med en knut så ville nt gå te skolan me värsta affrothha.
Gick ner åt frukost o nu sitter jag här.
Snart skolan då. Emma  och albin kommer om kanske tio minuter. Idrott idag, ska bli kul :D
Fast har lite träningsverk från igår ;P

Emma fyller år imorgon o jag vet inte vad jag ska ge henne :S
Har ni något bra tips?
Ska se om jag o pappa skulle åka o handla benskydd o fotbollsgrejjor så hittar jag säkert ngt där ;)
GASH, vet inte vad jag ska köpa till min bästa kompis, jah e juh WIERD ;D

Hoppas ni får en bra dag!
Kram Vilma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Morgonbloggning

Godmorgon!
Vaknade vid sju o gick upp, fixade mejj o plattade håret, sov loxom med en knut så ville nt gå te skolan me värsta affrothha.
Gick ner åt frukost o nu sitter jag här.
Snart skolan då. Emma  och albin kommer om kanske tio minuter. Idrott idag, ska bli kul :D
Fast har lite träningsverk från igår ;P

Emma fyller år imorgon o jag vet inte vad jag ska ge henne :S
Har ni något bra tips?
Ska se om jag o pappa skulle åka o handla benskydd o fotbollsgrejjor så hittar jag säkert ngt där ;)
GASH, vet inte vad jag ska köpa till min bästa kompis, jah e juh WIERD ;D

Hoppas ni får en bra dag!
Kram Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0