Mot liseberg!

Godmorgon
Sitter här o kollar runt lite o pratar med lite folk :)
Snart kommer Maja o hennes famlij o plockar upp mejj så drar vi te gbg o liseberg :)
Har fortfarande kvar mitt åkband så kanske måste ta av det o då lär jag förlora tävlingen.
Asså, jag o Elvira tävlar om vem som har kvar det längst ;)
Men måste gå nu. Kameran e med så det kommer lite bilder imon :)
Kommer nämligen inte kunna uppdatera mer idag...

Ha en bra dag <3
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Mot liseberg!

Godmorgon
Sitter här o kollar runt lite o pratar med lite folk :)
Snart kommer Maja o hennes famlij o plockar upp mejj så drar vi te gbg o liseberg :)
Har fortfarande kvar mitt åkband så kanske måste ta av det o då lär jag förlora tävlingen.
Asså, jag o Elvira tävlar om vem som har kvar det längst ;)
Men måste gå nu. Kameran e med så det kommer lite bilder imon :)
Kommer nämligen inte kunna uppdatera mer idag...

Ha en bra dag <3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0