Mys med Mamma

Hejhej
Idag så kom ringde jag sofie o frågade om hon ville till e-stop med mej, så sa hon att hon skulle dit me rebecka men att jag kunde hänga med. Då var klockan halv tolv o dom skulle dit tolv, så fick rusa upp o dusccha o då kom Sofie in, hhaa... Men a, sen stack vi te e.stop o så köpte jag lösnaglar :)
Super smexigt ;)
Sen åkte vi hem o satte på dem o så sa mamma att hon o jag skulle åka iväg  o göra ngt. Så jag och mamma stack till punch o spelade golf, fick 53 o mamma 52 poäng..
Sen gick vi och åt på salt, jätte gott! Åt hajars som hajars fiskgryta xD
Mums!
Efter det åkte vi till ett glascafé o så provade jag lite nya smaker, Polkamint, melon (har ätit melon innan men bara en gång) och nutello :)
Mums säger jag bara!
Hade jätte mysigt idag med mamma.



Hejdå!
Måste "prata" med "famlijen" om  edward-.-

Postat av: alexandra<3

hajarnas som hajarnas det är gött <3

2009-08-14 @ 10:33:01
Postat av: Anonym

hajarnas som hajarnas det är gött <3

2009-08-14 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Mys med Mamma

Hejhej
Idag så kom ringde jag sofie o frågade om hon ville till e-stop med mej, så sa hon att hon skulle dit me rebecka men att jag kunde hänga med. Då var klockan halv tolv o dom skulle dit tolv, så fick rusa upp o dusccha o då kom Sofie in, hhaa... Men a, sen stack vi te e.stop o så köpte jag lösnaglar :)
Super smexigt ;)
Sen åkte vi hem o satte på dem o så sa mamma att hon o jag skulle åka iväg  o göra ngt. Så jag och mamma stack till punch o spelade golf, fick 53 o mamma 52 poäng..
Sen gick vi och åt på salt, jätte gott! Åt hajars som hajars fiskgryta xD
Mums!
Efter det åkte vi till ett glascafé o så provade jag lite nya smaker, Polkamint, melon (har ätit melon innan men bara en gång) och nutello :)
Mums säger jag bara!
Hade jätte mysigt idag med mamma.



Hejdå!
Måste "prata" med "famlijen" om  edward-.-

Kommentarer
Postat av: alexandra<3

hajarnas som hajarnas det är gött <3

2009-08-14 @ 10:33:01
Postat av: Anonym

hajarnas som hajarnas det är gött <3

2009-08-14 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0