Nehepp...

Hejjhejj
Blev aldrig ngn ny header för Emma skulle iväg :(
Så vi hann nt..

Va i skolan idag. Och var med på gympan ;) hostade rätt mke men ändå.
Vi hade typ dans, va väl sådär....
Aså, det var några som jobbade med dans som var på skolan o "lärde ut" hhah.
Men iaf, vi dansade typ en massa olika, typ TRYCKARE? :O
Asså, dt va askonstigt, man bah stog där o typ blev ihop parad me ngn random :S
Oh aa...men Victor suger iaf på oh dansa. haha.
Sen hade vi typ bah tråkiga vanliga lektioner.

Efter skolan va jag med Denise, David Dudas, Ngn killa jag inte kommet ihåg namnet på, Rasmus, Stina, Victor (nt han i min klass) vid Denise o spelade brännboll x)
Haha, vi spelade väldigt oseriöst o typ maskade för varandra hela tiden hehe.
-Juste... Spelade brännboll o skolan med... Fast då på klassens timma...-
Aja, Efter att vi kört brännboll så körde vi bollen i burken, det sög höhö.
Sen typ pallade nt jag Denna o Stina köra mer så vi gick in o så sa Victor typ att vi kunde gå till han o bada i deras pool, dom har sån swimingpool. Så tänkte nt badat först eftersom att jag var så förkyld. Men Blev så varm att jag inte kunde låta bli xd
Så nu e jag ganska förkyld kan man ju säga hahah.

Pratade precis Med Eva i telefon, eva e min moster btw.

O så sa hon att dom ska te frankrike på torsdag e tio dagar :( SÅ JÄKLA AVIS!
Men n'är dom kommer hem ska vi typ gå på bio :D
O dt betyder goooodis x) hahah.

Aja. Ha det bra <3
Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Nehepp...

Hejjhejj
Blev aldrig ngn ny header för Emma skulle iväg :(
Så vi hann nt..

Va i skolan idag. Och var med på gympan ;) hostade rätt mke men ändå.
Vi hade typ dans, va väl sådär....
Aså, det var några som jobbade med dans som var på skolan o "lärde ut" hhah.
Men iaf, vi dansade typ en massa olika, typ TRYCKARE? :O
Asså, dt va askonstigt, man bah stog där o typ blev ihop parad me ngn random :S
Oh aa...men Victor suger iaf på oh dansa. haha.
Sen hade vi typ bah tråkiga vanliga lektioner.

Efter skolan va jag med Denise, David Dudas, Ngn killa jag inte kommet ihåg namnet på, Rasmus, Stina, Victor (nt han i min klass) vid Denise o spelade brännboll x)
Haha, vi spelade väldigt oseriöst o typ maskade för varandra hela tiden hehe.
-Juste... Spelade brännboll o skolan med... Fast då på klassens timma...-
Aja, Efter att vi kört brännboll så körde vi bollen i burken, det sög höhö.
Sen typ pallade nt jag Denna o Stina köra mer så vi gick in o så sa Victor typ att vi kunde gå till han o bada i deras pool, dom har sån swimingpool. Så tänkte nt badat först eftersom att jag var så förkyld. Men Blev så varm att jag inte kunde låta bli xd
Så nu e jag ganska förkyld kan man ju säga hahah.

Pratade precis Med Eva i telefon, eva e min moster btw.

O så sa hon att dom ska te frankrike på torsdag e tio dagar :( SÅ JÄKLA AVIS!
Men n'är dom kommer hem ska vi typ gå på bio :D
O dt betyder goooodis x) hahah.

Aja. Ha det bra <3
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0