Skolan

Hejhej
Nu när skolan börjat kommer det bli lite mer intresanta texter, o inte bara - hmm, vad ska jag göra idag- som dt va i sommras:)
Iaf.
kom till skolan vid åtta, satt i koridoren o snackade tills göran kom :)
Då gick man in i klassrummet, vilket fortfarande var detsamma :(
Pratade om vad man gjort i sommar, fick lappar o massa saker.
Sen rast :)
efter det typ mattekluringar o sånt skit.
Sen rast,
typ matte tror jag, sen mat o rast.
O svenska ; (
Vi har fått en ny tjej i klassen :) Aida heter hon, jättesnäll :D
Till skillnad från andra andra hade vi inte spc mke "mjukstart" utan vi jobbade lixom rätt mke redan första dan :(
Hoppas det blir slött sen ändå hahah:)
Sen drog jag, Lisa, Filip o Victor hem te mejj o så träffah dom Edward.
Va ute i trädgår´n lite, sen stack lisa. När Lisa stack drog vi ut o cyklade typ övetallt o träffade David Dudas, o typ några jag nt vet vad dom heter, haha.
Satt utanför skolan o typ drog vitsar xD
Mysmys.



Har du börjat i skolan ännu? när börjar du annars?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Skolan

Hejhej
Nu när skolan börjat kommer det bli lite mer intresanta texter, o inte bara - hmm, vad ska jag göra idag- som dt va i sommras:)
Iaf.
kom till skolan vid åtta, satt i koridoren o snackade tills göran kom :)
Då gick man in i klassrummet, vilket fortfarande var detsamma :(
Pratade om vad man gjort i sommar, fick lappar o massa saker.
Sen rast :)
efter det typ mattekluringar o sånt skit.
Sen rast,
typ matte tror jag, sen mat o rast.
O svenska ; (
Vi har fått en ny tjej i klassen :) Aida heter hon, jättesnäll :D
Till skillnad från andra andra hade vi inte spc mke "mjukstart" utan vi jobbade lixom rätt mke redan första dan :(
Hoppas det blir slött sen ändå hahah:)
Sen drog jag, Lisa, Filip o Victor hem te mejj o så träffah dom Edward.
Va ute i trädgår´n lite, sen stack lisa. När Lisa stack drog vi ut o cyklade typ övetallt o träffade David Dudas, o typ några jag nt vet vad dom heter, haha.
Satt utanför skolan o typ drog vitsar xD
Mysmys.



Har du börjat i skolan ännu? när börjar du annars?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0