Some pics

Hejhej
Fick en riktig svacka innan :( Mådde jätte dåligt o la mejj o sov i myshörnan xD
När jag vaknade hade jag jätte ont  i alsen o det har jag fortfarande...
Men ska äta lite halstabletter så blirre bättre :)
Pratade lite med Maja innan o så undrade hon om jag ville med till Lisseberg :)
Så ska dit imon igen! Mysmys.
Men maja e nt riktigt 140 så hon ska typ låna ett par skor me ganska mke klackar hahha :)

Laddade över lite bilde innan, så här kommer några. Klicka på bilden för att få den större :)









Enjoy :)


Hörs imon innan jag åker <3
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Some pics

Hejhej
Fick en riktig svacka innan :( Mådde jätte dåligt o la mejj o sov i myshörnan xD
När jag vaknade hade jag jätte ont  i alsen o det har jag fortfarande...
Men ska äta lite halstabletter så blirre bättre :)
Pratade lite med Maja innan o så undrade hon om jag ville med till Lisseberg :)
Så ska dit imon igen! Mysmys.
Men maja e nt riktigt 140 så hon ska typ låna ett par skor me ganska mke klackar hahha :)

Laddade över lite bilde innan, så här kommer några. Klicka på bilden för att få den större :)









Enjoy :)


Hörs imon innan jag åker <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0