ssådäe,

hhej igen :)

Sorry för att det inte har blivigt ngn vidare uppdatering....
Efter skolan åkte jag o Sofie till eurostop o kollade lite.
Sen till donken där o åt glass, hem ta en kofta och sen åkte vi till tränigen på sture...
Volleybollen var rolig idag :) Får se lite hur det bler med gympan och om jag kan fortsätta.
Förra året var det ju jätteenformiga  tränigar :/
Så får ju so sagt se lite nu.
Efter träningen tänkte jag o Sofie först tagit bussen tillbaka också, så vi gick med Linda och sara dit.
Men så orkade vi inte vänta på bussen så ringde jag Emme o fråga om vi kunde åka med dom hem, och det fick vi ju.
Så där sparade man ju en tjuga ;)
Sen bah hem o duscha o äta, och nu sitter man här :)
ojj, glömde skolan. Men den e så tråkig så ni slipper läsa det idag ;)

Fotboll imorrn då. Ska va med Wilma innan så det kommer nog ingen uppdatering förens vid sju ngt sånt kanske.
Ni får stå ut ;)

Hur var er dag?

Kkram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

ssådäe,

hhej igen :)

Sorry för att det inte har blivigt ngn vidare uppdatering....
Efter skolan åkte jag o Sofie till eurostop o kollade lite.
Sen till donken där o åt glass, hem ta en kofta och sen åkte vi till tränigen på sture...
Volleybollen var rolig idag :) Får se lite hur det bler med gympan och om jag kan fortsätta.
Förra året var det ju jätteenformiga  tränigar :/
Så får ju so sagt se lite nu.
Efter träningen tänkte jag o Sofie först tagit bussen tillbaka också, så vi gick med Linda och sara dit.
Men så orkade vi inte vänta på bussen så ringde jag Emme o fråga om vi kunde åka med dom hem, och det fick vi ju.
Så där sparade man ju en tjuga ;)
Sen bah hem o duscha o äta, och nu sitter man här :)
ojj, glömde skolan. Men den e så tråkig så ni slipper läsa det idag ;)

Fotboll imorrn då. Ska va med Wilma innan så det kommer nog ingen uppdatering förens vid sju ngt sånt kanske.
Ni får stå ut ;)

Hur var er dag?

Kkram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0