Sshit,

hej igen ;D
innan idag fick vi reda på att vi skulle ta enskilda foton IMON!
Man bah, WHOT?!? lixom en dag innan :S
Men som tur e har jag fått en massa nya kläder av my <3 Så ska ha en jätte fin tröja utan armar som jag fick :)
Men skulle ju försökt klippt mejj Men Josse hade ingen tid... Så ska ge pappa en chans o  fläta min lugg xD
Så om ni ser ngn som ser ut som en ailien så e dt bah jag ;)

Juste. Tänkte be er om hjälp.
Den där tröjan jag ska ha imon (har tyvärr ingen bild). Den e grå med typ paljetter högst upp, o så har den inga armar. alltså en tubtopp :)
Men ska jag ha den som en lite pösigare tröja eller en kooort klännning?
Det e upp till er :)
Så skulle vara jätte bra om ni kunde slänga iväg en komentar så jag får lättare o bestämma mejj :)

Tack på förhand ;)

Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Sshit,

hej igen ;D
innan idag fick vi reda på att vi skulle ta enskilda foton IMON!
Man bah, WHOT?!? lixom en dag innan :S
Men som tur e har jag fått en massa nya kläder av my <3 Så ska ha en jätte fin tröja utan armar som jag fick :)
Men skulle ju försökt klippt mejj Men Josse hade ingen tid... Så ska ge pappa en chans o  fläta min lugg xD
Så om ni ser ngn som ser ut som en ailien så e dt bah jag ;)

Juste. Tänkte be er om hjälp.
Den där tröjan jag ska ha imon (har tyvärr ingen bild). Den e grå med typ paljetter högst upp, o så har den inga armar. alltså en tubtopp :)
Men ska jag ha den som en lite pösigare tröja eller en kooort klännning?
Det e upp till er :)
Så skulle vara jätte bra om ni kunde slänga iväg en komentar så jag får lättare o bestämma mejj :)

Tack på förhand ;)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0