Vilma goes Liseberg

Godmorgon
Gårdagen på liseberg var en riktig höjdare! Hade fettma kul :)
Åkte dit precisefter förra inlägget. När vi kom dit så gick vi direkt till Evalena och edith som ringde Elvira,Felix o Ludde så gick jag o mötte dem. Spelade på ngt filmjul o sen gick o åkte balder o kanonen o lite annat :)
Fast Elvira ville inte åka kanonen, så jag fick  åka själv framför  Ludde o felix gämte ngn tjej ;D
Kanonen var verkligen grym :)
Tyvärr fick jag typ bah en bild på oss, o några bilder på bergbanan/flumeride när jag åkte dom på mobilen...
Så kanske kommer någon bild, orkar lixom nt ladda in 2000 bilder i datan just nu :)
Men sen gick vi o åkte lite annat o så åkte Felix, Elvira o Ludde hem vid halv åtta. Då gick jag o åkte med Mamma o Pappa.
Åkte kanonen två gånger till, kållorado tre gånger, o flumeride tre gånger ;) O så några andra.
Haha, hela famlijen åkte flumeride, så skulle alla göra sånt ganstersak med fingrarna o räcka ut tungan, så gjorde alla utom Viggo det, för han glömde ;) Köpte det kortet så det kan ni få se ;D
När vi stog i kön till flumeride så stog det en kille med en giganstik Dumle sak han hade vunnit, så sa mamma bah, e du rädd för sånna dumletjuvar, o så  blablabla ;) Men iaf så fick vi en bah sådär av honom :) Då blev man jue glad, van inte ett skit själv....
Men det var en jätte kul :)
Tack för dagen alla <3


Postat av: Ludde

Vi hade fett måste göra igen!!<3

2009-08-15 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Vilma goes Liseberg

Godmorgon
Gårdagen på liseberg var en riktig höjdare! Hade fettma kul :)
Åkte dit precisefter förra inlägget. När vi kom dit så gick vi direkt till Evalena och edith som ringde Elvira,Felix o Ludde så gick jag o mötte dem. Spelade på ngt filmjul o sen gick o åkte balder o kanonen o lite annat :)
Fast Elvira ville inte åka kanonen, så jag fick  åka själv framför  Ludde o felix gämte ngn tjej ;D
Kanonen var verkligen grym :)
Tyvärr fick jag typ bah en bild på oss, o några bilder på bergbanan/flumeride när jag åkte dom på mobilen...
Så kanske kommer någon bild, orkar lixom nt ladda in 2000 bilder i datan just nu :)
Men sen gick vi o åkte lite annat o så åkte Felix, Elvira o Ludde hem vid halv åtta. Då gick jag o åkte med Mamma o Pappa.
Åkte kanonen två gånger till, kållorado tre gånger, o flumeride tre gånger ;) O så några andra.
Haha, hela famlijen åkte flumeride, så skulle alla göra sånt ganstersak med fingrarna o räcka ut tungan, så gjorde alla utom Viggo det, för han glömde ;) Köpte det kortet så det kan ni få se ;D
När vi stog i kön till flumeride så stog det en kille med en giganstik Dumle sak han hade vunnit, så sa mamma bah, e du rädd för sånna dumletjuvar, o så  blablabla ;) Men iaf så fick vi en bah sådär av honom :) Då blev man jue glad, van inte ett skit själv....
Men det var en jätte kul :)
Tack för dagen alla <3


Kommentarer
Postat av: Ludde

Vi hade fett måste göra igen!!<3

2009-08-15 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0