Vilma+ Katt = true?

Hejj!
Nu har jag vatt o h'mtat min kära edward!
Anledningen till att jag inte skrev om dt innan, är att jaag helt enkelt inte han,  skrev ju om lisseberg o sedan helt plöstligt åkte vi o handlade en massa saker till honom!
O nu e han här hemma.
Just nu ligger han o sover lite tror jag...
Men lovar att ni ska få en del bilder sedan <3
Han e så hiiimla söt

Kram en lycklig Vilma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Vilma+ Katt = true?

Hejj!
Nu har jag vatt o h'mtat min kära edward!
Anledningen till att jag inte skrev om dt innan, är att jaag helt enkelt inte han,  skrev ju om lisseberg o sedan helt plöstligt åkte vi o handlade en massa saker till honom!
O nu e han här hemma.
Just nu ligger han o sover lite tror jag...
Men lovar att ni ska få en del bilder sedan <3
Han e så hiiimla söt

Kram en lycklig Vilma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0