This is it

Igår var jag ju på This is it, så tänkte att ni kunde få en Resencion (stavn)



This is it

Jag tycker att filmen var jätte bra!
 Det var mest klipp från repitioner till hans comeback konserer!
Men dt var även lite intervjuer med folk som skulle vara dansare och även någon regisör!
Jag tycker absolut att filmer var prisvärd. För det var några nästan färdiga nummer till showen!
En biljett kostar 90 kronor, en del tycker det är mycket, men jag tycker det var värt det!
Om man inte är jätteförtjust i Mj kan dt bli lite enformigt, men jag satt o viskade med Jakob o Sally lite oxå (:
Filmen får VVVV i betyg faktiskt :D
Så har ni inte redan sett den, gör det!
Jag tror bara den går i två veckor faktiskt, så passa på!


Vid fem ska jag till ngn haloween fest hos Engla, tror inte det blir så jättejätte kul, men har med datan!
hörs senare igen med Outfit bild för ikväll.
Man mste typ klä ut sejj, tror jag ska vra häxa haha.

Men vi hörs sen! puss


Postat av: Emma .

Okejj , <3 Vill se :(

Ajah , tack för den braiga recensionen ;)

2009-10-31 @ 14:41:38
URL: http://gguliaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

This is it

Igår var jag ju på This is it, så tänkte att ni kunde få en Resencion (stavn)



This is it

Jag tycker att filmen var jätte bra!
 Det var mest klipp från repitioner till hans comeback konserer!
Men dt var även lite intervjuer med folk som skulle vara dansare och även någon regisör!
Jag tycker absolut att filmer var prisvärd. För det var några nästan färdiga nummer till showen!
En biljett kostar 90 kronor, en del tycker det är mycket, men jag tycker det var värt det!
Om man inte är jätteförtjust i Mj kan dt bli lite enformigt, men jag satt o viskade med Jakob o Sally lite oxå (:
Filmen får VVVV i betyg faktiskt :D
Så har ni inte redan sett den, gör det!
Jag tror bara den går i två veckor faktiskt, så passa på!


Vid fem ska jag till ngn haloween fest hos Engla, tror inte det blir så jättejätte kul, men har med datan!
hörs senare igen med Outfit bild för ikväll.
Man mste typ klä ut sejj, tror jag ska vra häxa haha.

Men vi hörs sen! puss


Kommentarer
Postat av: Emma .

Okejj , <3 Vill se :(

Ajah , tack för den braiga recensionen ;)

2009-10-31 @ 14:41:38
URL: http://gguliaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0